انهار
انهار
مطالب خواندنی

رابطه تلفنی با نامحرم و گناه

بزرگ نمایی کوچک نمایی
سوال سلام.خسته نباشید 2 ساله با یه پسر رابگه تلفنی دارم.6 ماهی میشه که رابطمون خیلی احساسی شده و حرفای که میزنه بعضی وقتا باعث خارج شدن ترشحات آبکی از من میشه. میخواستم بدونم چه حکمی داره؟ آیا اصلاً رابطمون گناهه؟ممنون

جواب 1- رابطه شما گناه هست.
2- ترک گناه و توبه واجب و لازم است خصوصاً در این ایام نورانی و مبارک.
3- هر رطوبتی که در خواب، یا بر اثر بازی با همسر، یا بازی همسر، یا خواندن مطالب مهیّج شهوت، یا تحریک شدن، یا تصورات جنسی، یا دیدن فیلم ها و عکس های مبتذل، یا نعوذبالله «استمنا»، یا بازی با خود یا دیدن جنس مخالف؛ ولو با لذت جنسی خارج شود نجس و منی نیست و غسل ندارد.
رطوبتی نجس و منی است که با شهوت (یعنی در اوج لذت جنسی) خارج شود (اوج لذّت جنسی یعنی زمانی که شخص ارضاء شود و به ارگاسم برسد).
اگر شک دارید که رطوبت با لذّت جنسی خارج شده و یا با شهوت و در اوج لذت خارج گردیده یا اصلاً رطوبتی نباشد، بازهم تکلیفی ندارید و منی محسوب نمی شود و غسل ندارد. و رطوبتی که منی محسوب نشود وضو را باطل نمی کند و موجب بطلان نماز و روزه نمیگردد. یاحق.


سوال ممنون از راهنمایتون.خودمم راضی به ادامه این رابطه نیستم.احساس گناه میکنم ولی ترکش برام سخته .اگه امکان داره کمکم کنید که متقاعد شم.مرسی


جواب عزیزم؛ تقاضا دارم از نصایح پدرانه و دلسوزانه ام رنجیده نشوید؛ خودتان حتماً خوب میدانید که ارتباط با جنس مخالف و نامحرم، خلاف عقل، منطق و شرع و عبور از خطّ قرمز دین و موجب معصیت و سبک کردن گوهر عفت و پاکدامنی است.
البته از شما و سایر دختران عزیزی که موجب اینگونه روابط نامناسب در جامعه دینی ایران و مهد شیعه و شهیدان میشوید و موجب به هم خوردن نظم معنوی کشور می گردید جای گله است!!!
کشور ما کشور شیعه و أم القرای جهان اسلام و مهد شهیدان است. در هیچ کجای عالم و دنیا نورانیت کشور ما وجود نداشته و اکنون هم نیز وجود ندارد.
البته در بسیاری از کشورهای اسلامی خصوصاً شیعیان و به خدا پیوستگانی وجود دارند که جان شیرینشان را فدای عزت و سربلندی کشور و دین و ایمانشان می کنند و حاضر نیستند برای لحظه ای طوق بندگی اجانب و بیگانگان و شیطان و نفس أماره را به گردن بیندازند ولی در کشور عزیزمان «ایران» چنین اسطوره هایی زیادند.
قبل از انقلاب اسلامی ایران، فساد و فحشا در کشورمان با مدیریت بیگانگان جامعه را آلوده ساخته بود ولی با پیروزی انقلاب مقدّسمان، ارتباطهای های نامناسب و منکرات یکباره به فراموشی سپرده شد و جوانان عزیزمان (دختران و پسران) دور از هوی و هوس؛ به سر عشق خدا و علاقه به مولایشان صاحب الزمان علیه السلام و به بانوی بانوان پاک طینت و عفیف و پاکدامن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیدا کردند و حماسه های عزّت و عفّت آفریدند.
دشمن که با تحمّل شکستهای مفتضحانه! سرّ قدرت و ابهت کشورمان را در عفّت و پاکی و پاکدامنی جوانانمان دانست پاکدامنی ملّت بویژه جوانانمان را نشانه گرفت و بی بندوباری و ارتباط های نامشروع را در کشورمان دامن زد و شبیخون فرهنگی هوی و هوس و شهوت طلبی را در بین جوانان ضعیف و سست عنصر رواج داد بطوری که امروزه متأسفانه دامن برخی از عزیزانمان به گناه آلوده شده و متأسفانه برخی از جوانان ضعیف الإیمان در مقابل دعوت دشمنان تسلیم گناه و بی بند و باری شدند و با مدیریت سوء دشمنان؛ کشور ما را که مهد ایمان و پاکدامنی بود به گناه بی عفّتی و ناپاکی آلوده کردند.
عزیزم؛ خدا می داند نمیخواهم با نوشتن این عبارات شما را ملامت کنم و یا خدای ناکرده نسبت ناروائی به شما بدهم ولی کار شما هم دور از وزانت عقلی و شرعی و اخلاقی هست و تمام کار شما از گفتگو با نامحرم تا تماس و پیام همه و همه خلاف عقل و شرع هست! دخترم تسلیم شیطان و ملعبه دست جوانک هرزه شهوتران نشوید و مواظب خودتان باشید.
با وجود اینکه در این زمان که اوج چنین فساد و گناه و تباهی است و دختران و پسران زیادی در مقابل شهوت و گناه و فریبکاری هوسرانان سر تسلیم فرومی آورند و خود را حقیر و خوار و کوچک می کنند!!! دختران و پسران خوبی وجود دارند که سر بر عرش می سایند و هر چند در زمین زندگی می کنند اما آسمانی اند و هرچند زمینه جهنمی شدن برایشان وجود دارد اما بهشتی اند!! و هر چند لانه ها و دخمه ها و خلوت های فساد و گناه وجود دارد اما کبوتر حرم خداوندند وعماّل بیگناه الهی در روی زمین هستند.
دختران و پسرانی هستند که با وجود انکه مجرّدند و نیاز جنسی هم دارند و علاقمند به داشتن مونس و انیس و شریک زندگی هستند اما چون فعلاً ازدواج برایشان مقدر نشده، پاکدامنی پیشه می کنند و دامن بی عفتی آلوده نمیکنند.
دختران و پسرانی هستند که حاضرند بمیرند اما آلوده به گناه به هر قیمتی هرگز!!!
عزیزم تلاش کنید موجب دلخوری آقا امام زمان و اولیاء دین (علیهم السلام) و خیانت به خون شهدا و زحمات وارستگان و عفّت پیشگان نشوید و لباس عزّت بخش و سفید و نورانی بندگی خدا را به تن کنید و به جای آنکه چشمتان به چهره نامحرمان دوخته شود، به گنبدها و گلدسته های حرم اولیاء دین (علیهم السلام) و گنبد سبز جمکران و چهره مؤمنین و تقوا پیشگان بیفتد و به جای آنکه به کلمات مهیّج هوس و شهوت در پیامک و ایمیل و چت و اینترنت دوخته شود به صفحات نورانی قرآن دوخته شود. تقوا پیشه کنید و گوهر عفت به رایگان هدر ندهید و به سوی خدا در پرواز باشید. بندگی خدا افتخار و اطاعت شیطان ننگ و ذلت هر انسان است.
عزیزم خوبم؛ در حدیث امام صادق آمده است: «القلب حرم الله فلا تسکن حرم الله غیر الله» یعنی دل حرم و جایگاه خداست و نباید حرم خدا را به غیر خدا بدهید. بنابراین تلاش کنید دل خود فقط حرم خدا قرار دهید.
در حدیث قدسی آمده است: «من طلبنی وجدنی ومن وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی ومن احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته...» هرکس مرا طلب کند می یابد، و کسیکه مرا بیابد می شناسد، و کسیکه مرا بشناسد دوستم خواهد داشت، و کسیکه دوستم بدارد عاشقم می شود و کسیکه عاشقم شد، عاشقش می شوم...
عزیزم گلم؛ سعی کنید به جای اینکه وقتتان را صرف هوس و گناه کنید به خدا عشق بورزید و منتظر کسی باشید که خدا برایتان در تقدیراتش مقدّر و روزی میکند، و حقیقتاً و واقعاً اگر همه ما به خدای سبحان ارادت و علاقه داشته باشیم و خواهان انس و ارتباط با حضرتش باشیم خدای سبحان معشوق ما می شود و ما بی قرار خدا میشویم و خدا هم زندگی خوب و ازدواجی آبرومند نصیب خواهد فرمود.
پس عزیزم بیقرار غیر خدا نشوید و هوسهای شیطانی جوانک سبکی که بی پروا به دنبال ناموس مردم در حرکت میشود و به التماس و طرفند شیطانی سعی در اغوای شما میکند نباشید وخود را ازمنجلاب گناه خارج کنید و کاری کنید که با ترک گناه بوی خدا بدهید و بوی بهشت را استشمام کنید. دعا می کنم خدای سبحان همه ما را به خود وابسته سازد و ما فقط اهل انس و ارتباط و عشق با خدای مهربان باشیم. یاحقّ.



  

 
پاسخ به احکام شرعی
 
موتور جستجوی سایت

تابلو اعلانات
  


پیوندها

حدیث روز
بسم الله الرحمن الرحیم
چهار پناهگاه در قرآن
   
أَبَانُ بْنُ عُثْمَانَ وَ هِشَامُ بْنُ سَالِمٍ وَ مُحَمَّدُ بْنُ حُمْرَانَ عَنِ الصَّادِقِ (علیه السلام) قَالَ:
عَجِبْتُ لِمَنْ فَزِعَ مِنْ أَرْبَعٍ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى أَرْبَعٍ
(۱) عَجِبْتُ لِمَنْ خَافَ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا فَانْقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ لَمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ
(۲) وَ عَجِبْتُ لِمَنِ اغْتَمَّ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ
(۳) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ مُكِرَ بِهِ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- وَ أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبادِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- فَوَقاهُ اللَّهُ سَيِّئاتِ ما مَكَرُوا
(۴) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ أَرَادَ الدُّنْيَا وَ زِينَتَهَا كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- إِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْكَ مالًا وَ وَلَداً. فَعَسى‏ رَبِّي أَنْ يُؤْتِيَنِ خَيْراً مِنْ جَنَّتِكَ وَ عَسَى مُوجِبَةٌ
    
آقا امام صادق (عليه السّلام) فرمود: در شگفتم از كسى كه از چهار چيز مى‌هراسد چرا بچهار چيز پناهنده نميشود:
(۱) شگفتم از آنكه ميترسد چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل« حَسْبُنَا اَللّٰهُ‌ وَ نِعْمَ‌ اَلْوَكِيلُ‌ » خداوند ما را بس است و چه وكيل خوبى است زيرا شنيدم خداى جل جلاله بدنبال آن ميفرمايد:بواسطۀ نعمت و فضلى كه از طرف خداوند شامل حالشان گرديد باز گشتند و هيچ بدى بآنان نرسيد.
(۲) و شگفتم در كسى كه اندوهناك است چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل:« لاٰ إِلٰهَ‌ إِلاّٰ أَنْتَ‌ سُبْحٰانَكَ‌ إِنِّي كُنْتُ‌ مِنَ‌ اَلظّٰالِمِينَ‌ » زيرا شنيدم خداى عز و جل بدنبال آن ميفرمايد در خواستش را برآورديم و از اندوه نجاتش داديم و مؤمنين را هم چنين ميرهانيم.
(۳) و در شگفتم از كسى كه حيله‌اى در بارۀ او بكار رفته چرا بفرمودۀ خداى تعالى پناه نمى‌برد« وَ أُفَوِّضُ‌ أَمْرِي إِلَى اَللّٰهِ‌ إِنَّ‌ اَللّٰهَ‌ بَصِيرٌ بِالْعِبٰادِ »:كار خود را بخدا واگذار ميكنيم كه خداوند بحال بندگان بينا است)زيرا شنيدم خداى بزرگ و پاك بدنبالش مى‌فرمايد خداوند او را از بديهائى كه در بارۀ او بحيله انجام داده بودند نگه داشت.
(۴) و در شگفتم از كسى كه خواستار دنيا و آرايش آن است چرا پناهنده نميشود بفرمايش خداى تبارك و تعالى(« مٰا شٰاءَ اَللّٰهُ‌ لاٰ قُوَّةَ‌ إِلاّٰ بِاللّٰهِ‌ »)(آنچه خدا خواست همان است و نيروئى جز به يارى خداوند نيست)زيرا شنيدم خداى عز اسمه بدنبال آن ميفرمايد اگر چه مرا در مال و فرزند از خودت كمتر مى‌بينى ولى اميد هست كه پروردگار من بهتر از باغ تو مرا نصيب فرمايد (و كلمۀ:عسى در اين آيه بمعناى اميد تنها نيست بلكه بمعناى اثبات و تحقق يافتن است).
من لا يحضره الفقيه، ج‏۴، ص: ۳۹۲؛
الأمالي( للصدوق)، ص: ۶؛
الخصال، ج‏۱، ص: ۲۱۸.


کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال محفوظ و متعلق به حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن بنی هاشمی خمینی میباشد.

طراحی و پیاده سازی: FARTECH/فرتک - فکور رایانه توسعه کویر -