انهار
انهار
مطالب خواندنی

(۳۶۰) التماس امام خمینی به ملت ایران که غرب‌زده‌ها را کنار بگذارید!

بزرگ نمایی کوچک نمایی
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِم
وَٱلسَّلَامُ عَلی عِبادِاللهِ الصَالِحینَ وَ رَحْمَةُ ٱللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ
التماس امام خمینی به ملت ایران که غرب‌زده‌ها را کنار بگذارید!
    
در ارتباط با انتخابات مردم هر کشور دو قسمتند:
{۱} برخی از مردم احساس مسئولیت می‌کنند و به سرنوشت کشورشان اهمیت می‌دهند و برایشان مهم است که در چه شرایطی زندگی کنند اینان می‌خواهند و اصرار دارند در عزت و شوکت و اقتدار باشند و در ذلت و خواری و ضعف قرار نداشته باشند.
به همین خاطر کسانی که طرفدار چنین تفکری هستند همیشه غیرتمندانه به حکومت مقتدر و عزت آفرین می‌اندیشند و هرگاه حُکّام کشورشان با اجانب و بیگانگان و حتّی دشمنان کشورشان، روابط ذلیلانه داشته باشند می‌خروشند و بر سر حُکّام فریاد می‌زنند و آنان را به خاطر ضعفشان ملامت و سرزنش می‌کنند.
نمونه بارز این تفکر ارزشمند؛ فریادهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی بر سر حُکّام ایران {خاندان پهلوی} بود که خودفروخته و دست نشانده اجانب و بیگانگان بودند.
و دیدیم که فریادهای حتی یک نفر عزیز و غیرتمند توانست سرنوشت کشوری را از ذلت و خواری به عزت و شکوه تبدیل کند.
{۲} برخی دیگر از مردم احساس مسئولیت نمی‌کنند و به سرنوشت کشورشان اهمیت نمی‌دهند و فقط می‌خواهند به هر قیمتی که باشد در رفاه و آسایش و خوشگذرانی باشند ولو خوار و ذلیل دشمن باشند.
    
بحمدالله با فریادهای حماسه آفرین و غیرتمندانه مرحوم امام خمینی - بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران - و حمایت مردم به ویژه جوانان کشورمان در طول سالیان طولانی و مبارزه با رژیم ستمشاهی با سقوط خاندان منحوس پهلوی که وابستگان اجانب بودند سیستم حکومت شاهنشاهی و نظام وابسته به استکبار جهانی و اجانب و بیگانگان تغییر کرد و دشمنان ریز و درشت کشور عزیزمان ایران به بیرون رانده شدند و حکومت نوپایی به نام جمهوری اسلامی ایران در کشورمان تاسیس شد و آمریکا با همه یال و کوپالش به پشت مرزهای کشور قرار گرفت و سفارتش که در حقیقت جاسوس خانه بود توسط جوانان پیرو خط امام فتح شد آنچه که آمریکا دوست نداشت آن شد.
آمریکا و متحدانش توسط امام و یارانش غافلگیر شدند و خاندان منحوس پهلوی و مزدورانش همه و به یکباره از مصدر قدرت به زیر کشیده شدند و انگشت جهانیان از حیرت و تعجب در دهان قرار گرفت و حکومت ایران مردمی اما اسلامی شد.
تفاوت حکومت ایران با حکومتهای جهان
در حکومت‌های غیر جمهوری اسلامی تفکرات دنیا طلبانه و رفاه و عیش و نوش و گناه و معصیت و ظلم و زور و تعدی و تجاوز و زورگویی حاکم است.
در حکومت جمهوری اسلامی بنا بر این است که ارزش‌های دینی و قرآنی و اسلامی و روابط عاطفی و اخلاقی و حلال و درست و معنوی و بینش و بصیرت الهی حاکم شود و انسان‌ها آسمانی فکر کنند و قرآنی بیندیشند و به فکر آباد کردن دنیا و آخرت در کنار و عرض و تراز یکدیگر باشند.
و صد البته زمانی که آمریکا و غرب و جهان کفر و استکبار ناگهان غافلگیر شدند و با اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلّم) روبرو شدند از خواب غفلت بیدار شدند و همگی فهمیدند که اسلام همه را به چالش می‌کشد و همین تفکر صحیح از ناحیه دشمنان موجب شد که با کفرشان ملت واحده شوند و به جنگ ایران اسلامی بیایند.
دقیقاً به همین خاطر نواع و اقسام مزاحمت‌ها را برای نظاممان به وجود آوردند تا در مقابل سد آهنین اسلام قرار گیرند و نگذارند اسلام جهانی شود اما در تمام موارد و تمام توطئه‌های آنها در اقسام مختلف به شکست منتهی شد.
مهم‌ترین توطئه‌ای که دشمنان برای نظام ما در نظر داشته‌اند که:
{۱} جنگ تحمیلی؛
{۲} کودتاها؛
{۳} ترورهای کور؛
{۴} شهید کردن شخصیت‌های بزرگی چون شهدای ۷ تیر و ۸ شهریور و... ؛
{۵} بلوکه شدن دارائیهایمان؛
{۶} و…
در برابر آنها کوچک محسوب میشوند این است که مجدداً آمریکا تلاش کرد جای پای خود را در ایران و در نظام نوپای جمهوری اسلامی باز کنند و متاسفانه {غرب زده ها و غرب گدایان} با تمام توانشان تلاش کرده و میکنند که به آمریکا و غربیان چراغ سبز نشان دهند تا مجدداً کشور آزاد شده ایران به دست آمریکا بازگردد...
به همین خاطر فریادهای امام خمینی بلند شد که:
من التماس می‌کنم به ملت ایران،
من دست ملت ایران را می‌بوسم!
این غرب‌زده‌ها را کنار بگذارید!
عده‌شان خیلی زیاد هم نیست،
ادعایشان زیاد است...
لذا خواهش بنده از آحاد مردم ایران این است که به لیبرالها و سرسپردگان غرب و آمریکا به سرکردگی امثال حسن روحانی ها و جواد ظریف ها و عبّاس آخوندی ها و محمد خاتمی ها و کلیه دست اندرکاران برجام بدفرجام و ویرانگران اقتصاد!! مجدداً فرصت بازگشت به مدیریت کشور ندهند بلکه برای نجات کشور به آقای دکتر سعید جلیلی که وجود خود و تیمش إن شاء الله خار چشم دشمنان و استکبار و صهیونیسم وحشی و کودک کش و نجات دهنده کشور از فلاکت اقتصادی و اخلاقی و سیاسی و معنوی باشد رأی قاطع دهند تا شاهد فردائی خوب برای کشور عزیزمان ایران در برابر استکبار جهانی باشیم.
یا علی
سیدمحمدحسن بنی هاشمی

  

 
پاسخ به احکام شرعی
 
موتور جستجوی سایت

تابلو اعلانات

پیوندها

حدیث روز
بسم الله الرحمن الرحیم
چهار پناهگاه در قرآن
   
أَبَانُ بْنُ عُثْمَانَ وَ هِشَامُ بْنُ سَالِمٍ وَ مُحَمَّدُ بْنُ حُمْرَانَ عَنِ الصَّادِقِ (علیه السلام) قَالَ:
عَجِبْتُ لِمَنْ فَزِعَ مِنْ أَرْبَعٍ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى أَرْبَعٍ
(۱) عَجِبْتُ لِمَنْ خَافَ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا فَانْقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ لَمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ
(۲) وَ عَجِبْتُ لِمَنِ اغْتَمَّ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ
(۳) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ مُكِرَ بِهِ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- وَ أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبادِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- فَوَقاهُ اللَّهُ سَيِّئاتِ ما مَكَرُوا
(۴) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ أَرَادَ الدُّنْيَا وَ زِينَتَهَا كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- إِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْكَ مالًا وَ وَلَداً. فَعَسى‏ رَبِّي أَنْ يُؤْتِيَنِ خَيْراً مِنْ جَنَّتِكَ وَ عَسَى مُوجِبَةٌ
    
آقا امام صادق (عليه السّلام) فرمود: در شگفتم از كسى كه از چهار چيز مى‌هراسد چرا بچهار چيز پناهنده نميشود:
(۱) شگفتم از آنكه ميترسد چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل« حَسْبُنَا اَللّٰهُ‌ وَ نِعْمَ‌ اَلْوَكِيلُ‌ » خداوند ما را بس است و چه وكيل خوبى است زيرا شنيدم خداى جل جلاله بدنبال آن ميفرمايد:بواسطۀ نعمت و فضلى كه از طرف خداوند شامل حالشان گرديد باز گشتند و هيچ بدى بآنان نرسيد.
(۲) و شگفتم در كسى كه اندوهناك است چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل:« لاٰ إِلٰهَ‌ إِلاّٰ أَنْتَ‌ سُبْحٰانَكَ‌ إِنِّي كُنْتُ‌ مِنَ‌ اَلظّٰالِمِينَ‌ » زيرا شنيدم خداى عز و جل بدنبال آن ميفرمايد در خواستش را برآورديم و از اندوه نجاتش داديم و مؤمنين را هم چنين ميرهانيم.
(۳) و در شگفتم از كسى كه حيله‌اى در بارۀ او بكار رفته چرا بفرمودۀ خداى تعالى پناه نمى‌برد« وَ أُفَوِّضُ‌ أَمْرِي إِلَى اَللّٰهِ‌ إِنَّ‌ اَللّٰهَ‌ بَصِيرٌ بِالْعِبٰادِ »:كار خود را بخدا واگذار ميكنيم كه خداوند بحال بندگان بينا است)زيرا شنيدم خداى بزرگ و پاك بدنبالش مى‌فرمايد خداوند او را از بديهائى كه در بارۀ او بحيله انجام داده بودند نگه داشت.
(۴) و در شگفتم از كسى كه خواستار دنيا و آرايش آن است چرا پناهنده نميشود بفرمايش خداى تبارك و تعالى(« مٰا شٰاءَ اَللّٰهُ‌ لاٰ قُوَّةَ‌ إِلاّٰ بِاللّٰهِ‌ »)(آنچه خدا خواست همان است و نيروئى جز به يارى خداوند نيست)زيرا شنيدم خداى عز اسمه بدنبال آن ميفرمايد اگر چه مرا در مال و فرزند از خودت كمتر مى‌بينى ولى اميد هست كه پروردگار من بهتر از باغ تو مرا نصيب فرمايد (و كلمۀ:عسى در اين آيه بمعناى اميد تنها نيست بلكه بمعناى اثبات و تحقق يافتن است).
من لا يحضره الفقيه، ج‏۴، ص: ۳۹۲؛
الأمالي( للصدوق)، ص: ۶؛
الخصال، ج‏۱، ص: ۲۱۸.


کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال محفوظ و متعلق به حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن بنی هاشمی خمینی میباشد.

طراحی و پیاده سازی: FARTECH/فرتک - فکور رایانه توسعه کویر -