
امام، خویی، نوری، تبریزی، سیستانی: اشکال ندارد.
اراکی، گلپایگانی: اشکال ندارد ولی اگر از روی وسواس باشد نماز باطل است.
فاضل، صافی: اشکال ندارد ولی اگر از روی وسواس باشد اشکال دارد.
مکارم: مانعی ندارد ولی اگر به خاطر وسواس باشد اشکال دارد.
بهجت: اشکال ندارد مگر اینکه به نظم قرائت و اذکار واجب صدمه بزند.
زنجانی: اشکال ندارد ولی اکر از روی وسواس باشد حرام است و اگر به مسأله آگاه باشد و بتواند به وسواس عمل نکند نمازش نیز باطل است.
وحید: اشکال ندارد ولی اگر از روی وسواس باشد حرام است اما بطلان نماز محل اشکال است.
مظاهری: اشکال ندارد ولی اکر از روی وسواس باشد جایز نیست.
نظر مبارک آیت الله العظمی خامنه ای به دست نیامد بنابراین احتیاط شود
____________________________________________
1- بدون قصد وجوب، استحباب یا جزئیت