انهار
انهار
امکانات سایت
  • خانه
  • احکام
    • توضیح المسائل مراجع
    • رساله آموزشی مراجع
    • استفتائات مراجع
    • رساله نوین مراجع
    • العروه الوثقی
    • منهاج الصالحین
    • وسیلة النجاة
    • آراء المراجع
  • درباره ما
    • درباره انهار
    • زندگینامه
    • تالیفات عربی
    • تالیفات فارسی
    • گالری تصاویر
    • تماس با ما
  • اعمال
    • محرم
    • صفر
    • ربیع الاول
    • ربیع الثانی
    • جمادی الاول
    • جمادی الثانی
    • رجب
    • شعبان
    • رمضان
    • شوال
    • ذی القعده
    • ذی الحجة
  • ویژه نامه ها
    • نماز
    • بعثت
    • محرم
    • اعتکاف
    • مولود کعبه
    • ماه مبارک رمضان
    • امام سجاد علیه السلام
    • امام حسن علیه السلام
    • حضرت علی اکبر علیه السلام
    • میلاد امام حسین علیه السلام
    • میلاد حضرت مهدی علیه السلام
    • حضرت ابالفضل العباس علیه السلام
    • ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها
  • پاسخگویی
    • پاسخ به احکام شرعی
    • تماس با ما
    • آرشیو سوالات احکام کاربران
    • آرشیو سوالات مشاوره کاربران
    • آرشیو کامل
    • رهگیری سوالات قبلی
  • امکانات
    • قرآن (متن، ترجمه،فضیلت، تلاوت)
    • مفاتیح الجنان
    • کتابخانه الکترونیکی
    • گنجینه صوتی
    • پیوندها
  • سایر
    • مقالات و مطالب خواندنی
    • مناسبت های شمسی و قمری
    • سخنرانی ها
    • بخش دانلود
  • کاربر میهمان
    • ورود به سایت
    • فراموشی رمز عبور
    • ثبت نام
  • (۶۲) تبلیغ اسلام و ولایت در آغوش آمریکا و انگلیس
  • سه نادان! سوار بر مرکب چموش جهل!
  • یاسر الحبیب کیست؟ (توضیحاتی در باره شبکه فتنه گر فدک)
  • حسن اللهیاری کیست؟ (توضیحاتی در باره شبکه فتنه گر اهل بیت)
  • هدایتی کیست؟ (توضیحاتی در باره شبکه فتنه گر سلام)
  • توضیحی درباره جریان شیرازی‌‌ها و فرقه انحرافی در شیعه
مطالب خواندنی
  • احکام
  • پورتال انهار
  • (۶۲) تبلیغ اسلام و ولایت در آغوش آمریکا و انگلیس, 13368
  • نمایش

حسن اللهیاری کیست؟ (توضیحاتی در باره شبکه فتنه گر اهل بیت)

  • شبکه اهل‌بیت؛ ادبیات لمپن به نام شیعی‌گری!
بزرگ نمایی کوچک نمایی
  ↵
حسن اللهیاری کیست؟
به گزارش شیعه آنلاین، وبلاگ «newsofmedia» در مطلبی نوشت: در روزهایی دور تر از امروز میرزای شیرازی برای مخالفت با استعمار انگلیس کثیف حکم تحریم توتون وتنباکو را به شرح زیر به ایران فرستاد.
الیوم استعمال توتون و تنباکو بای نحو کان در حکم محاربه با امام زمان – سلام الله علیه – است. و در مدت بسیار کوتاهی این فتوا در سراسر ایران پخش گردید.
تمامی مردم به اطاعت از مرجع تقلیدشان تمامی توتون ها را دور ریخته و تمام قلیانها و وسایل استعمال تنباکو را شکستند و از بین بردند و به این وسیله بود که استعمار گران انگلیسی را شکست دادند. بعد از شکست انگلیس، بعضی از مردم و علما، نزد میرزای شیرازی رفته و به خاطر پیروزی نهضت، به او تبریک می گفتند.
میرزا با شنیدن تبریکات به گریه افتاد. هنگامی که علت گریه را می پرسیدند، پاسـخ می داد: از این پس، دشمنان به فکر مبارزه با روحانیت می افتند، زیرا کانون خطر را شناختند.
میرزای شیرازی خوب فهمیده بود که قرار است انگلیس بعد ها چه فتنه ای بکند و امام بزرگوار ملت نیز خوب به این نکته اشاره کرد که آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانی نما ضربه خورده از هیچ قشری ضربه نخورده!  (امام خمینی رحمت الله علیه).
آری بعد از آن بین فرق مختلف اسلام جدایی بیشتری انداخته شد و بهاییت و وهابیت رشد بسیاری کرد و بد نیست بدانید تا سال 2021 برنامه بهایی شدن حداقل 30% ایرانی ها ریخته شده است، بدان معنا که اخلاق و رفتار شما مشابه بهاییان خواهد شد اما به نام شیعه!
شیخ حسن اللهیاری روحانی نمایی اهل افغانستان است که هم اکنون مقیم آمریکاست. چند سال پیش در قم با حمایت آمریکایی ها شبکه ای به نام اهل بیت را تأسیس کرد که بعداً اسناد آن رو شد. قم و اسم شبکه (اهل بیت) را از آن جهت انتخاب کرده بودند که باعث بدنامی شیعه شوند و شیعه را در اذهان اهل سنت خراب کنند. شبکه اهل بیت، در دوره فعالیت خود برای برجسته ساختن اختلافات مذهبی بین شیعه و سنی، همسو با سیاست های استکبار و انجمن حجتیه مطالبی را تهیه می کرد.
بعد از مدتی دفتر این شبکه در قم تعطیل شد. بعد از تعطیلی این شبکه عوامل آن ضمن جسارت به علمای اسلام و نیز مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، مدعی شدند که رویکرد نظام حمایت از اهل سنت و تضعیف مکتب اهل بیت (سلام الله علیهم) است. عوامل انجمن حجتیه نیز با انتقاد از آنچه آزادی عمل اهل سنت در ایران نامیدند از ضرورت حمایت از شبکه اهل بیت سخن گفتند.
بعد از روشدن دست این شبکه و معلوم شدن نقش آمریکا در حمایت از آن، (علی رغم ادعاهای این شبکه) هیچ مرجعی حاضر به حمایت از این افراد نشد. عوامل این شبکه مدعی بودند که از طرف بیت آیت الله محقق کابلی حمایت می شوند؛ با این حال دفتر ایشان هر گونه کمک مالی به این شبکه را حرام اعلام کرد.
حجت الاسلام نبوی معاون تبلیغات حوزه علمیه قم طی نشستی از گرد آوری اسنادی مبنی بر حضور آمریکایی ها در پشت پرده این شبکه ماهواره ای خبر داد و گفت: هدف این شبکه که به نام دفاع از شیعه و گسترش علوم اهل بیت (علیهم السلام) راه اندازی شده است، بد جلوه دادن شیعه بود.
اللهیاری اهل تسنن را بدعت گذار و آنان را فرقه عمریه و بکریه می خواند و فحاشی های زننده ای نسبت به آنها روا میدارد تا جایی که به شیخ بی ادب مشهور است. او حتی پا را فراتر از این می نهاد و به مراجع توهین کرده و حتی افرادی همچون مرحوم آیت الله بهجت و آیت الله مکارم شیرازی را نیز عادل نمی داند و اخیراً مدعی شده است که مراجع قم قدرت طلب اند و به دنبال ریاست هستند و هوای نفس بر عقل آنان غلبه کرده است و امام زمان (عج) بعد از ظهور سر خیلی از آن ها را خواهد برید.
اوج ادعاهای او جایی است که مدعی می شود که اعلم و افضل از تمام علمای عصر غیبت است.
ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، تأیید شعار نه غزه نه لبنان به این بهانه که اول بقیع را باید آزاد کرد، ایجاد فاصله بین شیعیان و مرجعیت معظم شیعه، جایز ندانستن برپایی حکومت در عصر غیبت و توهین به ولایت فقیه، خط سیری ست که آشکارا در این شبکه دنبال می شود. مرکز پخش این شبکه در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.
منبع: شیعه آنلاین
آیةالله العظمی محقق کابلی؛ هر گونه کمک مالی به این شبکه و شبکه هائی را موجب تفرقه بین مسلمین میشود را حرام اعلام کرد.

=====

حسن اللهياري يك روحاني جوان افغاني است كه با ورود به حوزه علميه قم به فراگيري علوم مذهبي پرىاخت وپس از مدتی اقدام به راه اندازی شبکه تلویزیونی ماهواره ای اهلبیت نمود ودر روزهای شروع به کار شبکه اعتقادات شیعه از این شبکه تبلیغ می شد واین شبکه دفتری نیز در شهر قم تاسیس نمود اما به یکمرتبه این شبکه در چرخشی عجیب شروع به توهین واهانت به مقدسات اهل سنت نمود تا جایی که الفاظ بسیار رکیک ومستهجن که به هیچ وجه شایسته ادبیات شیعه وتشیع نبود در خصوص بزرگان اهل سنت بکار می برد وکار به جایی رسید که مشاهده این شبکه به صورت خانوادگی با توجه به الفاظ رکیک مورد استفاده مجری وموسس این شبکه امکانپذیر نبود وحسن اللهیاری با اتخاذ این روش مطرود علما ومراجع قم وسایر مراجع شیعه گردید وبه همین دلیل دفتر شبکه در قم پلمپ گردید پس از پلمپ دقتر شبکه علما ومراجع شیعه در ایران از سوی این روحانی نما هدف بدترین اهانتها قرار گرفت وحسن اللهیاری پس از بستن دفتر شبکه اش با رد نظر علماء بزرگ شیعه در خصوص وجوب اطاعت از ولی فقیه به حمله به جایگاه ولایت فقیه وشخص رهبر انقلاب پرداخت وبا این اقدامات حتی آیت الله محقق کابلی که ابتدا موافق تاسیس شبکه بود در بیانیه ای اظهارات او را رد نمود ودر این شبکه تمام تلاش دست اندرکاران شبکه برای ایجاد تفرقه واختلاف وجنگ مذهبی میان شیعه واهل سنت است وابتدای امر شبکه های وهابی که دقیقا مقاصد اللهیاری در میان اهل سنت را دنبال می کنندبه برگزاری مناظراتی با این روحانی نما اقدام کردند اما حتی اشخاصی چون ملازاده که خود در فحاشی شهره رسانه هاست نیز بیان داشت چون اللهیاری فحاش است لذا با او مناظره نمیکنیم وچندین بار این افغانی تقاضای مناظره با شیعیان واهل سنت را داده است اما همگان به دلیل الفاظ ناشایست وادبیات مستهجن وی از مناظره با او سرباز می زنند و بنظر می رسد که شبکه اهلبیت به مجری گری حسن اللهیاری وشبکه فدک و صوت عترت به مدیرکلی یاسر الحبیب روحانی کویتی که دقیقا دارای شخصیتی مشابه اللهیاری است از سوی سرویسهای جاسوسی غرب و یهود برای ایجاد اختلافات شدید مذهبی و در پی آن شعله ور نمودن آتش جنگهای خونین مذهبی در خاورمیانه تاسیس و از نظر مالی حمایت می شوند وخصوصا در شرایط حساس فعلی منطقه واوضاع سوریه یاسرالحبیب چندروز پیش در اظهار نظری جنجالی گفت:به زودی حسینیه های شیعیان در مصر را گسترش می دهیم حتی اگر به زور شده باشد و تشیع به زودی به دین اکثریت در مصر تبدیل خواهد شد که این اظهار نظر بیشتر برای برهم زدن رابطه نوپای ایران ومصر وایجاد اختلاف درون مصر میان شیعه وسنی و برهم زدن آرامش مصرصورت گرفته است زیرا مدتهاست که سلفی های مصر ازگسترش روابط با ایران ناراضی وعلمای الازهر نیز از ((مد شیعی)) اظهار هراس می کنند.

منبع گفتمان دینی


تاریخ به روزرسانی: سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲

  

 
پاسخ به احکام شرعی
 
موتور جستجوی سایت

تابلو اعلانات
  





پیوندها
  • پایگاه علما و مراجع عظام تقلید
  • توضیح المسائل ۱۷ مرجع
  • روزنامه ها - هفته نامه ها
  • پایگاههای مذهبی و علمی
  • پایگاههای قرآنی
  • پایگاههای خبری
  • پایگاههای متفرقه
  • پایگاههای دفاع مقدّس و...
  • پایگاههای حدیث
  • پاسخگوی احکام بانوان
 

حدیث روز
بسم الله الرحمن الرحیم
چهار پناهگاه در قرآن
   
أَبَانُ بْنُ عُثْمَانَ وَ هِشَامُ بْنُ سَالِمٍ وَ مُحَمَّدُ بْنُ حُمْرَانَ عَنِ الصَّادِقِ (علیه السلام) قَالَ:
عَجِبْتُ لِمَنْ فَزِعَ مِنْ أَرْبَعٍ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى أَرْبَعٍ
(۱) عَجِبْتُ لِمَنْ خَافَ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا فَانْقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ لَمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ
(۲) وَ عَجِبْتُ لِمَنِ اغْتَمَّ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ
(۳) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ مُكِرَ بِهِ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- وَ أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبادِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- فَوَقاهُ اللَّهُ سَيِّئاتِ ما مَكَرُوا
(۴) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ أَرَادَ الدُّنْيَا وَ زِينَتَهَا كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- إِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْكَ مالًا وَ وَلَداً. فَعَسى‏ رَبِّي أَنْ يُؤْتِيَنِ خَيْراً مِنْ جَنَّتِكَ وَ عَسَى مُوجِبَةٌ
    
آقا امام صادق (عليه السّلام) فرمود: در شگفتم از كسى كه از چهار چيز مى‌هراسد چرا بچهار چيز پناهنده نميشود:
(۱) شگفتم از آنكه ميترسد چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل« حَسْبُنَا اَللّٰهُ‌ وَ نِعْمَ‌ اَلْوَكِيلُ‌ » خداوند ما را بس است و چه وكيل خوبى است زيرا شنيدم خداى جل جلاله بدنبال آن ميفرمايد:بواسطۀ نعمت و فضلى كه از طرف خداوند شامل حالشان گرديد باز گشتند و هيچ بدى بآنان نرسيد.
(۲) و شگفتم در كسى كه اندوهناك است چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل:« لاٰ إِلٰهَ‌ إِلاّٰ أَنْتَ‌ سُبْحٰانَكَ‌ إِنِّي كُنْتُ‌ مِنَ‌ اَلظّٰالِمِينَ‌ » زيرا شنيدم خداى عز و جل بدنبال آن ميفرمايد در خواستش را برآورديم و از اندوه نجاتش داديم و مؤمنين را هم چنين ميرهانيم.
(۳) و در شگفتم از كسى كه حيله‌اى در بارۀ او بكار رفته چرا بفرمودۀ خداى تعالى پناه نمى‌برد« وَ أُفَوِّضُ‌ أَمْرِي إِلَى اَللّٰهِ‌ إِنَّ‌ اَللّٰهَ‌ بَصِيرٌ بِالْعِبٰادِ »:كار خود را بخدا واگذار ميكنيم كه خداوند بحال بندگان بينا است)زيرا شنيدم خداى بزرگ و پاك بدنبالش مى‌فرمايد خداوند او را از بديهائى كه در بارۀ او بحيله انجام داده بودند نگه داشت.
(۴) و در شگفتم از كسى كه خواستار دنيا و آرايش آن است چرا پناهنده نميشود بفرمايش خداى تبارك و تعالى(« مٰا شٰاءَ اَللّٰهُ‌ لاٰ قُوَّةَ‌ إِلاّٰ بِاللّٰهِ‌ »)(آنچه خدا خواست همان است و نيروئى جز به يارى خداوند نيست)زيرا شنيدم خداى عز اسمه بدنبال آن ميفرمايد اگر چه مرا در مال و فرزند از خودت كمتر مى‌بينى ولى اميد هست كه پروردگار من بهتر از باغ تو مرا نصيب فرمايد (و كلمۀ:عسى در اين آيه بمعناى اميد تنها نيست بلكه بمعناى اثبات و تحقق يافتن است).
من لا يحضره الفقيه، ج‏۴، ص: ۳۹۲؛
الأمالي( للصدوق)، ص: ۶؛
الخصال، ج‏۱، ص: ۲۱۸.


کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال محفوظ و متعلق به حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن بنی هاشمی خمینی میباشد.

طراحی و پیاده سازی: FARTECH/فرتک - فکور رایانه توسعه کویر -

از
به
رونوشت
رونوشت محرمانه
موضوع
پیام
ارسال به صورت