1- خوئي، گلپايگاني، تبريزي، وحید خراسانی ،سيستاني، صافي: كه به خوردن نجاست انسان عادت كرده.
2- بهجت: بنا بر اظهر پاك است اگر چه احتياط مستحب در اجتناب است.
وحید خراسانی : بنا بر احتياط
گلپايگاني، صافي، مکارم شیرازی : بنا بر احتياط واجب.
خوئي، تبريزي: و نماز با آن جايز نيست.
شبیری زنجانی : بول و غا ئط و عرق حيواني كه به خوردن نجاست انسان (يعني مدفوع او) عادت كرده نجس است.
3- خوئي، تبريزي، وحید خراسانی ، سيستاني: كه به خوردن نجاست انسان عادت كرده
4- اراكي: عرق ديگر حيوانات هم، اگر نجاستخوار شوند بنا براحتياط واجب نجس است .
خوئي، تبريزي: نماز با آن جايز نيست.
گلپايگاني، صافي: بنا بر احتياط واجب بايد اجتناب كرد.
سيستاني: بنا بر احتياط واجب عرق حيوانات ديگر هم نجس است.
شبیری زنجانی : بول و غائط و عرق حيواني كه به خوردن نجاست انسان (يعني مدفوع او) عادت كرده نجس است.
وحید خراسانی : پاك است، ولي نماز با هيچ كدام جايز نيست .
مکارم شیرازی : عرق حيوانات ديگر نجاستخوار نجس است بنا بر احتياط واجب.
نوري: احتياط واجب است كه از عرق حيوانات نجاستخوار ديگر نيز، اجتناب شود.
مظاهري: عرق حيوان نجاستخوار (شتر و يا غير شتر) نجس است [و] حيوان نجاستخوار و حيواني كه انسان با آن نزديكي نموده حتي عرق و شير و سرگين آنها نجس است و نيز تخم اينگونه پرندگان نجس مي باشد، ولي اجزاي بي روح آنها مانند پر و مو و پشم پاك است .