انهار
انهار
مطالب خواندنی

بی احساس بودن همسرم و خودارضایی

بزرگ نمایی کوچک نمایی
سوال سلام
جسارتا پیام منو در ایمیل خودم پاسخ بدین
من سه ساله ازدواج کردم شوهرم کارش خیلی سنگینه متاسفانه درشغلش خیلی خسته میشه من نیاز جنسی شدید دارم سردهستش و همیشه منکراین قضیه میشه و میگه من خسته م...
هربار هم دعوامون میشه تایک هفته تادوهفته اصلا بامن نزدیکی نمیکنه ومن اغلب مجبورم که خودارضایی کنم
ثواب صبرکردن وعفیف بودن روهم میدونم ولی واقعا در توانم نیست منم نیاز دارم چیکارباید بکنم
بخدا براماهاکه بدبختیم نبایدحرام باشه
 
جواب:بسم الله الرحمن الرحیم.
و السلام علی عبادالله الصالحین و رحمةالله و برکاته.
با تشکر از اعتمادتان به «سایت انهار».
دخترم جسارت بنده را ببخشید زیرا به گمان قوی بلکه یقین خودتون مقصر باشید.
امیدوارم از قضاوتم زود ناراحت نشوید.
خداوند متعال توانی در وجود زن قرار داده است است که با آن توان و انرژی عاطفی می تواند مرد را به سمت خود جذب کند و موجب تحریک شهوت شود.
اگر شما موفق به تحریک همسر نشده اید ضعف را در خودتان جستجو کنید.
شما باید از لحاظ پوشش و آرایش و رفتار و گفتار به گونه‌ای عمل کنید که همسرتان شیفته شما شود و همیشه خواهان این باشد که شما را در آغوش خود بگیرد و در نهایت آمیزش کنند.
شما نوشته اید با ایشان دعوا میکنید، یکی از اسباب سرد مزاج شدن مرد همین است.
دعوا موجب سردی مزاج و تیره شدن روابط عاطفی می‌شود و در نتیجه موجب روگردانی مرد از زن میشود.
زن موجودی است که خداوند او را برای آسایش مرد آفریده است اما اگر زن با رفتارش از مرد سلب آسایش کند نباید انتظار داشته باشد که مرد به او گرایش داشته باشد.
جسارت بنده را ببخشید بنده از راه دور ضمن عرض ارادت به شما و درک درد نامه شما، اما خود شما را مقصر می دانم و تنها توصیه ام به شما این است که رفتارهای عاطفی و ظاهری خود را به نحو احسن و کمال و به زیبائی اصلاح کنید و موفق آن است که مرد را شیفته و دیوانه خود کند.
این که شما نوشته اید او در اثر کار و خستگی رغبت به ارتباط جنسی ندارد یا خودش می‌گوید خسته هستم قضاوت و برداشت درستی نیست زیرا همانگونه که مرد در اثر گرسنگی تمایل به خوردن غذا و در اثر تشنگی تمایل به خوردن آب دارد در اثر طغیان شهوت و تمایل جنسی تمایل به آمیزش و ارتباط عاطفی با همسر دارد اما اگر همسر رفتار نامناسبی با او داشته باشد او را نسبت به تمایلی که دارد دلسرد می کند و در نتیجه موجب فاصله گرفتن مرد از می‌شود.

پس لطفاً ضمن ترک گناه زشت خودارضائی و به جای گلایه و شکایت از همسرتان؛ خودتان دست به کار شوید و البته با صبر و حوصله و با رفتارهای عاطفی و تحریک کننده و پوشیدن لباس های تحریک کننده دلربایی کنید. یاحقّ

  

 
پاسخ به احکام شرعی
 
موتور جستجوی سایت

تابلو اعلانات

 




پیوندها

حدیث روز
بسم الله الرحمن الرحیم
چهار پناهگاه در قرآن
   
أَبَانُ بْنُ عُثْمَانَ وَ هِشَامُ بْنُ سَالِمٍ وَ مُحَمَّدُ بْنُ حُمْرَانَ عَنِ الصَّادِقِ (علیه السلام) قَالَ:
عَجِبْتُ لِمَنْ فَزِعَ مِنْ أَرْبَعٍ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى أَرْبَعٍ
(۱) عَجِبْتُ لِمَنْ خَافَ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا فَانْقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ لَمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ
(۲) وَ عَجِبْتُ لِمَنِ اغْتَمَّ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ
(۳) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ مُكِرَ بِهِ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- وَ أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبادِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- فَوَقاهُ اللَّهُ سَيِّئاتِ ما مَكَرُوا
(۴) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ أَرَادَ الدُّنْيَا وَ زِينَتَهَا كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- إِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْكَ مالًا وَ وَلَداً. فَعَسى‏ رَبِّي أَنْ يُؤْتِيَنِ خَيْراً مِنْ جَنَّتِكَ وَ عَسَى مُوجِبَةٌ
    
آقا امام صادق (عليه السّلام) فرمود: در شگفتم از كسى كه از چهار چيز مى‌هراسد چرا بچهار چيز پناهنده نميشود:
(۱) شگفتم از آنكه ميترسد چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل« حَسْبُنَا اَللّٰهُ‌ وَ نِعْمَ‌ اَلْوَكِيلُ‌ » خداوند ما را بس است و چه وكيل خوبى است زيرا شنيدم خداى جل جلاله بدنبال آن ميفرمايد:بواسطۀ نعمت و فضلى كه از طرف خداوند شامل حالشان گرديد باز گشتند و هيچ بدى بآنان نرسيد.
(۲) و شگفتم در كسى كه اندوهناك است چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل:« لاٰ إِلٰهَ‌ إِلاّٰ أَنْتَ‌ سُبْحٰانَكَ‌ إِنِّي كُنْتُ‌ مِنَ‌ اَلظّٰالِمِينَ‌ » زيرا شنيدم خداى عز و جل بدنبال آن ميفرمايد در خواستش را برآورديم و از اندوه نجاتش داديم و مؤمنين را هم چنين ميرهانيم.
(۳) و در شگفتم از كسى كه حيله‌اى در بارۀ او بكار رفته چرا بفرمودۀ خداى تعالى پناه نمى‌برد« وَ أُفَوِّضُ‌ أَمْرِي إِلَى اَللّٰهِ‌ إِنَّ‌ اَللّٰهَ‌ بَصِيرٌ بِالْعِبٰادِ »:كار خود را بخدا واگذار ميكنيم كه خداوند بحال بندگان بينا است)زيرا شنيدم خداى بزرگ و پاك بدنبالش مى‌فرمايد خداوند او را از بديهائى كه در بارۀ او بحيله انجام داده بودند نگه داشت.
(۴) و در شگفتم از كسى كه خواستار دنيا و آرايش آن است چرا پناهنده نميشود بفرمايش خداى تبارك و تعالى(« مٰا شٰاءَ اَللّٰهُ‌ لاٰ قُوَّةَ‌ إِلاّٰ بِاللّٰهِ‌ »)(آنچه خدا خواست همان است و نيروئى جز به يارى خداوند نيست)زيرا شنيدم خداى عز اسمه بدنبال آن ميفرمايد اگر چه مرا در مال و فرزند از خودت كمتر مى‌بينى ولى اميد هست كه پروردگار من بهتر از باغ تو مرا نصيب فرمايد (و كلمۀ:عسى در اين آيه بمعناى اميد تنها نيست بلكه بمعناى اثبات و تحقق يافتن است).
من لا يحضره الفقيه، ج‏۴، ص: ۳۹۲؛
الأمالي( للصدوق)، ص: ۶؛
الخصال، ج‏۱، ص: ۲۱۸.


کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال محفوظ و متعلق به حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن بنی هاشمی خمینی میباشد.

طراحی و پیاده سازی: FARTECH/فرتک - فکور رایانه توسعه کویر -