خود ارضایی- لواط

بزرگ نمایی کوچک نمایی
سوال من پسری 29 ساله ، مجرد هستم و از 15 سالگی تا 22 سالگی زیاد جلق می زدم و تخلیه می کردم و از 22 سالگی به تا امروز با پسر دایی ام که 17 سالش است ، وقتی با هم باشیم کنار هم میشینیم و با آلت هم بازی می کنیم و بعد او مرا از پشت و و بعضی موقع از جلو لا پایی خودش را تخلیه می کند و من هم این کار را انجام میدم و بعد از تخلیه خیلی پشیمون می شیم میگیم کاشکی این کار را انجام نداده بودیم و بعد تصمیم می گیرم که به خدا این کار را انجام نمی دهم باز هم بعد از چند روزی دوبازه باهم این کار را انجام میدم و خسته شده ام و تصمیم گرفتم و توبه کردم که دیگه این کار را انجام ندم ولی بعد از 2ماهی امروز وقتی با هم بودیم این کار را انجام دادیم و از خدا خیلی شرمنده ام که توبه ام را شکشستم چون که کسی توبه اش بشکند یعنی خدا را مسخره می کند . به خدا می خوام توبه کنم ولی از خدا شرمم میاد که دیگه شاید توبه ام بشکنم . چه کار کنم
 
جواب عزیزم؛ ضمن آرزوی سلامتی شما و دعا برای رفع مشکلات و نگرانیهایتان و نیز درخواست از خدا برای قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه عزیز و نورانی و مبارک رمضان؛ فعلاً بخاطر بیماری و مشغله های ضروری دیگر، فرصت پاسخگوئی به مشاوره برایمان وجود ندارد و فقط فعلاً پاسخگوی احکام هستیم و در بخش ورودی درخواست مشاوره بنری هم قرار داده ایم که مشاوره ارسال نشود.
البته در این ماه عزیز بهترین فرصت برای دوست شدن با خدا و رابطه با خالق هستی و عاقبت بخیر شدن هست. اجازه ندهید شیطان این فرصت طلایی را از شما بگیرد. التماس دعا. یاحقّ.

  

پاسخ به احکام شرعی