انهار
انهار
مطالب خواندنی

گلايه از دختران و بانوان

بزرگ نمایی کوچک نمایی

روي سخن با دختران و بانواني است كه بسياري از آنان؛ آنات و لحظاتي از زندگيشان با امام زمان «آقا حجه ابن الحسن عجل الله تعالي فرجه الشريف» سپري ميشود و به حضرت عشق مي ورزند و با يادش اشك بر گونه؛ قلبشان به طپش مي افتد...

شما شايد همّ و غم مهم زندگيتان فرج و ظهور آقا باشد، و مي دانيد كه با ظهورش آلام برطرف و غمها به شادي مبدل و پوزه مستكبران و زورگويان جهان به خاك ساييده ميگردد.
پس بياييد زمينه ظهور آن حضرت را با دست خود فراهم نماييد و حجاب و عفت «اين هاله ي نور» را در جامعه شكوفا كرده و نقشه پليد دشمنان را در ترويج بدحجابي و بي حجابي خنثي نماييد.
آيا مي دانيد كه يك محيط ديني و معنوي با عنوان «حكومت اسلامي» در آندلس در حال شكل گيري بود و اين حكومت نوپا در حال فرو پاشاندن بساط كفر و ستمگري بود كه سرگردگان متحد كفر با هشدار جيره خواران و دريوزگان پست سيرت، شاهرگ حياتي حكومت اسلامي آندلس را كه همانا ايمان و تقوا و عفت و حجاب بود را شناسايي نمودند و عروسك هاي بزك كرده اروپايي را به اين منظور به كشور اسلامي آندلس گسيل نمودند تا درصدد اغواي جوانان پرحرارت و پر انرژي مسلمان برآيند و آنان را در جهنم آتش سوزان شهوت  گرفتار نمايند!! و متاسفانه اتفاقي كه نبايد بيافتد افتاد و حكومت نوپاي آندلس با تبر شهوت ويران گرديد!!.
امروزه كه نيز استكبار جهاني تداوم استعمار و استثمارش را در خطر ديده و تنها ايران اسلامي را سد راه خود مي دانند لذا با تمام توان و از همه جوانب به مقابله با حكومت نوپاي «جمهوري اسلامي ايران» برآمده و حملات سياسي، اقتصادي و بين المللي را عليه ايران اين وطن عزيز راه اندازي نموده است!!.
حدود 10 سال قبل «ريون كركت» صهيونيست و مسئول سابق شبكه جاسوسي سيا در ايران گفته بود:
«چادر، نمادي است كه وجود انقلاب را در سر هر چهارراه به نمايش مي گذارد، با چادر مي توان اين احساس را پديد آورد كه انقلاب اسلامي هنوز زنده و جاويد است»[1]
آري دشمنان به «حجاب» به عنوان يك نماد اساسي ديني و خصوصا انقلابي و به عنوان رمز هويت ممالك اسلامي و موجب استحكام آنها نگاه مي كنند و خوب مي دانند كه حجاب در كشورمان موجب مي شود هويت سياسي و حتي اقتصادي آنان به خطر افتد و نفوذ پذير شود، و لذا نوك تيز پيكانشان را به حجاب نشانه رفته اند.
اما افسوس كه «حجاب» اين نماد اسلامي و انقلابي و اين شعار مهم معنوي كه دشمنان مي خواستند به ضرب چوپ و چماق نابود كنند و رضاخان پهلوي و عناصر سرسپرده اش با قانون كشف حجاب مي خواستند از دختران و بانوان متدين آن زمان بگيرند اما موفق نشدند؛ امروزه توسط برخي دختران و زنان شهوت ران هرزه مآب به چالش كشيده شده است و جاهلان روشنفكرنما با شعارها و مغالطات بي در و پيكر، مورد پوزخند قرار مي دهند!! و متاسفانه اينان اهل حجاب را «اُمّل، متحجّر، عقب افتاده و سنّتي» مي دانند، در حالي كه خودشان واقعا نماد تحجّر و عقب افتادگي و عروسك هاي بزك كرده و كوك كرده دشمنان هستند!!.
بنابراين شما دختران و بانوان متدين امروزه در دفاع از قانون الهي «عفت و حجاب» مسئوليتي بزرگ داريد و بايد با آرايش خويش به «پوشش اسلامي» بزرگ ترين معلمان اخلاق، پاكي و فضيلت جامعه باشيد و آنچنان جسم و روح خود را ارزشمند بدانيد كه اجازه ندهيد هر چشم آلوده اي از وجود مباركتان بهره شوم ببرد. زيرا شما مي دانيد كه:
1) پوشش اسلامي نمودار شخصيت و متانت دختران و بانوان است؛
2) پوشش اسلامي از دختران و بانوان همچون مرواريدي گرانبها حفاظت مي كند؛
3) پوشش اسلامي سپري در برابر راهزنان گوهر عفت است؛
4) پوشش اسلامي موجب كمانه كردن تير زهرآلود چشم هاي ناپاك است؛
5) پوشش اسلامي دختران و بانوان را از طمع شكارچيان هوس ران حفظ مي كند؛
6) پوشش اسلامي جامعه را از فساد حفظ و به زندگي گرمي مي بخشد.
و در يك كلمه بايد گفت: پوشش اسلامي موجب رسيدن دختران و بانوان به قله ي رفيع نيك بختي و قرب به خداوند و رضايت آقا حجة بن الحسن ارواحنا فداه مي شود.
اينك كه پيشگامان  شبيخون و تهاجم فرهنگي غرب و اجانب دژ محكم عفاف، يعني پوشش اسلامي را آماج تبليغات شوم خود قرار داده اند لازم است كه در تحكيم و تقويت سنگر «حجاب» كوشيده و به دوستان و همنوعان خود بياموزيم كه دامن پاك حجاب را از آلودگيها و پليديها پيراسته كنند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1) احكام حجاب و عفت در گلستان مرجعيت ص12 به نقل از هفته نامه فيضيه ص1.

تاریخ تهیه مطلب: 1389/4/11

  

 
پاسخ به احکام شرعی
 
موتور جستجوی سایت

تابلو اعلانات

ویژه نامه ماه مبارک رمضان




پیوندها

حدیث روز
بسم الله الرحمن الرحیم
چهار پناهگاه در قرآن
   
أَبَانُ بْنُ عُثْمَانَ وَ هِشَامُ بْنُ سَالِمٍ وَ مُحَمَّدُ بْنُ حُمْرَانَ عَنِ الصَّادِقِ (علیه السلام) قَالَ:
عَجِبْتُ لِمَنْ فَزِعَ مِنْ أَرْبَعٍ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى أَرْبَعٍ
(۱) عَجِبْتُ لِمَنْ خَافَ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا فَانْقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ لَمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ
(۲) وَ عَجِبْتُ لِمَنِ اغْتَمَّ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ
(۳) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ مُكِرَ بِهِ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- وَ أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبادِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- فَوَقاهُ اللَّهُ سَيِّئاتِ ما مَكَرُوا
(۴) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ أَرَادَ الدُّنْيَا وَ زِينَتَهَا كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- إِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْكَ مالًا وَ وَلَداً. فَعَسى‏ رَبِّي أَنْ يُؤْتِيَنِ خَيْراً مِنْ جَنَّتِكَ وَ عَسَى مُوجِبَةٌ
    
آقا امام صادق (عليه السّلام) فرمود: در شگفتم از كسى كه از چهار چيز مى‌هراسد چرا بچهار چيز پناهنده نميشود:
(۱) شگفتم از آنكه ميترسد چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل« حَسْبُنَا اَللّٰهُ‌ وَ نِعْمَ‌ اَلْوَكِيلُ‌ » خداوند ما را بس است و چه وكيل خوبى است زيرا شنيدم خداى جل جلاله بدنبال آن ميفرمايد:بواسطۀ نعمت و فضلى كه از طرف خداوند شامل حالشان گرديد باز گشتند و هيچ بدى بآنان نرسيد.
(۲) و شگفتم در كسى كه اندوهناك است چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل:« لاٰ إِلٰهَ‌ إِلاّٰ أَنْتَ‌ سُبْحٰانَكَ‌ إِنِّي كُنْتُ‌ مِنَ‌ اَلظّٰالِمِينَ‌ » زيرا شنيدم خداى عز و جل بدنبال آن ميفرمايد در خواستش را برآورديم و از اندوه نجاتش داديم و مؤمنين را هم چنين ميرهانيم.
(۳) و در شگفتم از كسى كه حيله‌اى در بارۀ او بكار رفته چرا بفرمودۀ خداى تعالى پناه نمى‌برد« وَ أُفَوِّضُ‌ أَمْرِي إِلَى اَللّٰهِ‌ إِنَّ‌ اَللّٰهَ‌ بَصِيرٌ بِالْعِبٰادِ »:كار خود را بخدا واگذار ميكنيم كه خداوند بحال بندگان بينا است)زيرا شنيدم خداى بزرگ و پاك بدنبالش مى‌فرمايد خداوند او را از بديهائى كه در بارۀ او بحيله انجام داده بودند نگه داشت.
(۴) و در شگفتم از كسى كه خواستار دنيا و آرايش آن است چرا پناهنده نميشود بفرمايش خداى تبارك و تعالى(« مٰا شٰاءَ اَللّٰهُ‌ لاٰ قُوَّةَ‌ إِلاّٰ بِاللّٰهِ‌ »)(آنچه خدا خواست همان است و نيروئى جز به يارى خداوند نيست)زيرا شنيدم خداى عز اسمه بدنبال آن ميفرمايد اگر چه مرا در مال و فرزند از خودت كمتر مى‌بينى ولى اميد هست كه پروردگار من بهتر از باغ تو مرا نصيب فرمايد (و كلمۀ:عسى در اين آيه بمعناى اميد تنها نيست بلكه بمعناى اثبات و تحقق يافتن است).
من لا يحضره الفقيه، ج‏۴، ص: ۳۹۲؛
الأمالي( للصدوق)، ص: ۶؛
الخصال، ج‏۱، ص: ۲۱۸.


کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال محفوظ و متعلق به حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن بنی هاشمی خمینی میباشد.

طراحی و پیاده سازی: FARTECH/فرتک - فکور رایانه توسعه کویر -