انهار
انهار
مطالب خواندنی

علاقه به دوست پسرم

بزرگ نمایی کوچک نمایی
سوال پسری 18ساله و سید هستم که به یکی از دوستان پسرم که مدت 8 سال با هم دوست هستیم احساس و عواطف خیلی خیلی قوی دارم خیلی دوسش دارم واقعا به هم وابسته ایم در دو ساله گذاشته هم با هم روابط در حد بوس و... داشتیم و قبل از عید چندبار همدیگر را به صورت نامشروع ارضاء کردیم و یک بار هم دخول داشتیم هنوز هم بعضی اوقات دوباره هوس همچین کاری میکنم چاره چیه؟ بخدا من مذهبی سفت و سخت هستم چندبار بساط زنا جور شد ولی نه من نه رفیقم سمتش نرفتیم جایی که کار میکنیم بساط مشروب خوری و عرق خوری هم هست ولی سمتش نمیریم به ناموس کسی هم هیچوقت نگاه نکردیم حالا میشه راهنماییم کنید؟

جواب پسرم از شما تعجب دارم که خود را سید اولاد پیغمبر، و مذهبی می دانید ولی چنین گناه زشت و کثیفی را مرتکب می شوید!!! زیرا در حدیث آمده است که پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمود: کسی که با پسری لواط کند روز قیامت جنب وارد محشر می شود و آب دنیا او را پاک نمی کند و خشم خدا بر اوست و مورد لعنت خدا قرار می گیرد و دوزخ برای او آماده و مهیا می گردد.
در حدیث دیگری امده: کسی که لواط می کند عرش خدا به لرزه در می آید و خداوند او را مورد لعنت و غضب خود قرار می دهد و جهنم را برایش آماده می کنند و کسی را که این فعل کثیف بر او واقع شده در کنار جهنم نگه می دارند تا خلائق از حساب فارغ شوند و سپس او را در جهنم می اندازند و در طبقات دوزخ همیشه معذب خواهد بود.
در خبر آمده غلامی ارباب خود را کشته بود و پس از آنکه غلام اقرار به قتل کرد بنا شد غلام را به جرم قتل اعدام کنند. آقا امیرالمومنین علی علیه السلام از غلام پرسید: چرا ارباب خود را کشتی؟ گفت: به زور با من لواط کرد پس او را کشتم.
حضرت از اولیاء مقتول پرسید آیا او را دفن کرده اید گفتند آری.
آنگاه حضرت فرمود : غلام را ته سه روز نگه دارند و پس از سه روز اولیاء مقتول حاضر شدند و حضرت به اتفاق آنان بر سر قبر ارباب آمد آنگاه حضرت پرسید این قبر میت شماست؟
گفتند : آری.
حضرت فرمود: قبر را بشکافید تا به لحد برسد.
چون به لحد رسیدند و آن را برداشتند جنازه را ندیدند.
حضرت تکبیر گفت و فرمود: به خدا قسم دروغ نگفتم. شنیدم از رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم که فرمود: هر کس از امت من عمل قوم لوط را انجام دهد و بدون توبه از دنیا برود در قبرش بیش از سه روز نمی ماند تا اینکه زمین او را فرو می برد به جایی که قوم لوط هستند و به آنها ملحق می شود و در زمره آنها محشور می شود.
پسرم بنا نداشتم پاسخ بدهم زیرا وقت ما کم است و نمی توانیم مشاوره را پاسخگو باشیم ولی به دلیل آنکه گناه شما زشت و کثیف است به خاطر خدا و برای انکه از گناهتان توبه و استغفار کنید چند حدیث را برای شما ارسال کردم.
اگر سید و اولاد پیغمبر هستید و اگر مذهبی هستید در این شب عزیز قدر از گناهانتان توبه و استغفار کنید و با رفیقی که دارید اگر نمی توانید ترک گناه کنید و حتی نمی توانید از نگاه نامشروعتان صرفنظر کنید رفاقت را برای همیشه کنار بگذارید زیرا رفاقتی که شما را از خدا دور کند پشیزی ارزش ندارد مگر اینکه رفیق موجب نزدیکی خدا به انسان شود. یاحقّ.



  

 
پاسخ به احکام شرعی
 
موتور جستجوی سایت

تابلو اعلانات

ویژه نامه ماه مبارک رمضان




پیوندها

حدیث روز
بسم الله الرحمن الرحیم
چهار پناهگاه در قرآن
   
أَبَانُ بْنُ عُثْمَانَ وَ هِشَامُ بْنُ سَالِمٍ وَ مُحَمَّدُ بْنُ حُمْرَانَ عَنِ الصَّادِقِ (علیه السلام) قَالَ:
عَجِبْتُ لِمَنْ فَزِعَ مِنْ أَرْبَعٍ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى أَرْبَعٍ
(۱) عَجِبْتُ لِمَنْ خَافَ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا فَانْقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ لَمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ
(۲) وَ عَجِبْتُ لِمَنِ اغْتَمَّ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ
(۳) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ مُكِرَ بِهِ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- وَ أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبادِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- فَوَقاهُ اللَّهُ سَيِّئاتِ ما مَكَرُوا
(۴) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ أَرَادَ الدُّنْيَا وَ زِينَتَهَا كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- إِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْكَ مالًا وَ وَلَداً. فَعَسى‏ رَبِّي أَنْ يُؤْتِيَنِ خَيْراً مِنْ جَنَّتِكَ وَ عَسَى مُوجِبَةٌ
    
آقا امام صادق (عليه السّلام) فرمود: در شگفتم از كسى كه از چهار چيز مى‌هراسد چرا بچهار چيز پناهنده نميشود:
(۱) شگفتم از آنكه ميترسد چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل« حَسْبُنَا اَللّٰهُ‌ وَ نِعْمَ‌ اَلْوَكِيلُ‌ » خداوند ما را بس است و چه وكيل خوبى است زيرا شنيدم خداى جل جلاله بدنبال آن ميفرمايد:بواسطۀ نعمت و فضلى كه از طرف خداوند شامل حالشان گرديد باز گشتند و هيچ بدى بآنان نرسيد.
(۲) و شگفتم در كسى كه اندوهناك است چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل:« لاٰ إِلٰهَ‌ إِلاّٰ أَنْتَ‌ سُبْحٰانَكَ‌ إِنِّي كُنْتُ‌ مِنَ‌ اَلظّٰالِمِينَ‌ » زيرا شنيدم خداى عز و جل بدنبال آن ميفرمايد در خواستش را برآورديم و از اندوه نجاتش داديم و مؤمنين را هم چنين ميرهانيم.
(۳) و در شگفتم از كسى كه حيله‌اى در بارۀ او بكار رفته چرا بفرمودۀ خداى تعالى پناه نمى‌برد« وَ أُفَوِّضُ‌ أَمْرِي إِلَى اَللّٰهِ‌ إِنَّ‌ اَللّٰهَ‌ بَصِيرٌ بِالْعِبٰادِ »:كار خود را بخدا واگذار ميكنيم كه خداوند بحال بندگان بينا است)زيرا شنيدم خداى بزرگ و پاك بدنبالش مى‌فرمايد خداوند او را از بديهائى كه در بارۀ او بحيله انجام داده بودند نگه داشت.
(۴) و در شگفتم از كسى كه خواستار دنيا و آرايش آن است چرا پناهنده نميشود بفرمايش خداى تبارك و تعالى(« مٰا شٰاءَ اَللّٰهُ‌ لاٰ قُوَّةَ‌ إِلاّٰ بِاللّٰهِ‌ »)(آنچه خدا خواست همان است و نيروئى جز به يارى خداوند نيست)زيرا شنيدم خداى عز اسمه بدنبال آن ميفرمايد اگر چه مرا در مال و فرزند از خودت كمتر مى‌بينى ولى اميد هست كه پروردگار من بهتر از باغ تو مرا نصيب فرمايد (و كلمۀ:عسى در اين آيه بمعناى اميد تنها نيست بلكه بمعناى اثبات و تحقق يافتن است).
من لا يحضره الفقيه، ج‏۴، ص: ۳۹۲؛
الأمالي( للصدوق)، ص: ۶؛
الخصال، ج‏۱، ص: ۲۱۸.


کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال محفوظ و متعلق به حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن بنی هاشمی خمینی میباشد.

طراحی و پیاده سازی: FARTECH/فرتک - فکور رایانه توسعه کویر -