کد7001
آدرس/نام فایل
عنوانتجاوز و زنا
محتوا
سوال سلام 2 سال پیش خواستم برای اولین بار با یکی دوست شم. متاسفانه بعد چند بار ملاقات به من تجاوز کرد و خودشو ارضا کرد..من رابطمو باهاش قطع کردم
تا چند ماه بعد بهم گفت قسد ازدواج داره..منم چون شهر کوچیک بود و عذاب وجدان داشتم که دسگه نمیتونم با کس دیگه باشم قبول کردم...
گفت صیغه میخونیم که اگه ارتباطی داشتیم گناه نباشه با توجه به ایمکه من هنوز باکره ام..
بعد از چند ماه خودش گفت که قصد ازدواج نداره و اگرم من ازدواج کنم منو ول نمیکنه..بعد از زدن این حرف من تصمیم گرفتم دیگه تموم کنم رابطمونو...یه ماهم جوابشو ندادم...اما اون اومد فیلممو واسن ایمیل کرد و تهدید کرد..
اخلاقش جوریه هر کار بگه میکنه...میترسم تمام اشناهامو دوستامو میشناسه تهدید کرده فیلممو به اونا نشون میده
اینجا نه مرکز مشاوره ای نه کسی از رابطم خبر داره من نمیدونم باید چیکار کنم..واقعا به کمک نیاز دارم
من تک دخترم خیلیم حساسم
از بعد این ماجراها از همون روز اول رابطمون عذاب وجدان باهامه و افسردگی گرفتم...خانوادمم یه ادمایین که پشت منو خالی میکنن میدونم اگه بهشون بگم حتی نمیرن سر طرف یه دعواییی بکنن
اخلاق دوستمم خیلی ناجوره یه پسره از خودراضی و خودخواهیه که زیاد منطقی نیست فقط وقتایی که ازش خواهش میکنم یا گریه میکنم دلش به رحم میاد
بگین چیکار کنم

جواب البته یکی از گناهان بسیار رائج در عصر ما گناه ارتباط دختر و پسر نامحرم با یکدیگر است و متاسفانه علیرغم هشدارهای اسلام و اولیاء دین علیهم السلام که باید پسر و دختر بویژه دختر مراقب حریم خود باشند و خودنمایی و تبرج نکنند اما خودنمایی های امروزه دختران و طرز لباس پوشیدن و آرایش و حضورشان در اجتماع به ضرر اسلام و مسلمین و مخدوش شدن عفت جامعه منتهی می شود که البته پایان هر راه زشت نتیجه ای زشت دارد و در قضیه ای که برای شما اتفاق افتاده کسی جز خود شما مقصر نیست.
البته نمی خواهم شما را ملامت کنم ولی حرف حق تلخی است که باید تحمل شنیدن آن را داشته باشید و با شهامت مقصر بودن خودتان را بپذیرید.
تذکر چند نکته قطعی به شما:
1- همانطور که خانم ها خانم ها را بهتر می شناسند آقایان نیز آقایان را بهتر می شناسند.
بنابراین قاطعا و محکم به شما می گویم که این پسرک هرزه هوسباز و فریبکار، جرأت نمایش چیزی را که شما از ان واهمه دارید ندارد و البته ایشان توانسته شما را مرعوب خود کند و مطمئن باشید که شهامت عملی کردن تهدید خود را ندارد زیرا از نظر قانونی حرکاتی که ایشان انجام داده است جرم و موجب مجازات برای ایشان به صورت نقدی ، زندان و شلاق است.
2- اگر واقعا از گناه زشت و بزرگی که انجام داده اید و با کنار گذاشتن تقوا، بی عفتی کرده اید و ناموس خود را زیر دست و پای جرثومه ای کثیف و شهوتران رایگان هدر داده اید، نادم و پشیمان شده اید و دیگر بنا ندارید به ناپاکی و گناه بی عفتی ادامه دهید و توبه و استغفار نمایید در صورتی که در توبه و استغفار صادق باشید یقینا خدای سبحان بخشنده و امرزنده است و توبه شما را می پذیرد. ولی از این لحظه به بعد هر گونه ارتباط خود را با هر نامحرمی به کلی تعطیل کنید و با پیشه کردن تقوا و عفت و پاکدامنی از این لحظه به بعد زندگی خود را در مسیر نورانیت و معنویت ادامه دهید مطمئن باشید خدای سبحان شما را در پناه خود از هر گزندی حفظ خواهد کرد.
3- البته حق دارید عذاب وجدان داشته باشید و باید داشته باشید ولی بیش از اندازه سزاوار نیست بلکه با توکل به خداوند غصه و اضطراب را از خود دور کنید.
4- درست است که خانواده شما پناه شما نیستند و پشت شما را در لحظات نیاز خالی می گذارند ولی مطمئن باشید خدای مهربان و قادر متعال پناه بی پناهتان و یاور مظلومان است. با وجود تکیه بر خداوند صحبت از بی کسی و تنهایی نکنید.
5- سیم کارت خود را تغییر دهید و هر گونه ارتباط خود را با ان پسرک تمام و قطع کنید و به جای التماس کردن به او و گریه برایش که دلش برای شما به رحم آید به خدای متعال التماس کنید و برای گناهان خود اشک بریزید. و بهتر این است که به جای اینکه دل یک پسرک ولگرد هرزه و بی عفت برای شما به رحم آید دل خالق هستی و خدای متعال برای شما به رحم آید.
رحم خداوند رحمت است و رحم شیطان و شیطانیان نقمت و عذاب است
از شیطان برهید و در پناه خدا آرامش پیدا کنید. مواظب خودتان باشید. یاحق


سوال سلام ممنون از راهنماییتون
پیش خدا خیلی التماس میکنم خیلی درخواست کمک کردم چقدر روزه گرفتم که شرّش کنده شه ولی خدا جوابی نمیده
من سیمکارتم خاموش بود شماره خونمون شماره داداشم شماره مامانمو داره
تو فکرم برم با خانوادش صحبت کنم
ولی بازم ممنونم


جواب دخترم؛ ترس شما کاملاً بی مورد است و اگر توکّل بخدا کنید مشکل و نگرانیتان حتماً و یقیناً برطرف میشود. خدا را باور کنید و از کسی جز خدا نترسید و آن پسرک با وجود اینکه شماره خانه، داداش و مامانتان را دارد ولی باز هم هیچ غلطی نمیتواند بکند.
تماس شما با خانواده ایشان نادانی و حماقت محض است بلکه راه درست راه دیگری هست نه این راه. یاحقّ.


سوال بازم ممنونم
این شیوه ای که شما گفتینو اجرا میکنم اگه مشکلی پیش اومد بازم باهاتون مشورت میکنم


جواب دخترم مواظب خودتون باشید و کار اشتباه دیگر نکنید. و انشاءالله از برخی از کلماتم اگر تند هست ولی از سر دلسوزی و نصیحتی پدرانه برایتان میگویم رنجیده نشوید. یاحقّ.


صفحه والدنگاه کردن و ارتباط با نامحرم, 5413
نوع محتواآرشیو سوال
کلیدواژه ها
شرح مختصر
کاربر2
تاریخ ایجاد
تاریخ ویرایش2013/07/30