کد5928
آدرس/نام فایل
عنوانخود ارضایی- لواط
محتوا
سوال من پسری 29 ساله ، مجرد هستم و از 15 سالگی تا 22 سالگی زیاد جلق می زدم و تخلیه می کردم و از 22 سالگی به تا امروز با پسر دایی ام که 17 سالش است ، وقتی با هم باشیم کنار هم میشینیم و با آلت هم بازی می کنیم و بعد او مرا از پشت و و بعضی موقع از جلو لا پایی خودش را تخلیه می کند و من هم این کار را انجام میدم و بعد از تخلیه خیلی پشیمون می شیم میگیم کاشکی این کار را انجام نداده بودیم و بعد تصمیم می گیرم که به خدا این کار را انجام نمی دهم باز هم بعد از چند روزی دوبازه باهم این کار را انجام میدم و خسته شده ام و تصمیم گرفتم و توبه کردم که دیگه این کار را انجام ندم ولی بعد از 2ماهی امروز وقتی با هم بودیم این کار را انجام دادیم و از خدا خیلی شرمنده ام که توبه ام را شکشستم چون که کسی توبه اش بشکند یعنی خدا را مسخره می کند . به خدا می خوام توبه کنم ولی از خدا شرمم میاد که دیگه شاید توبه ام بشکنم . چه کار کنم
 
جواب عزیزم؛ ضمن آرزوی سلامتی شما و دعا برای رفع مشکلات و نگرانیهایتان و نیز درخواست از خدا برای قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه عزیز و نورانی و مبارک رمضان؛ فعلاً بخاطر بیماری و مشغله های ضروری دیگر، فرصت پاسخگوئی به مشاوره برایمان وجود ندارد و فقط فعلاً پاسخگوی احکام هستیم و در بخش ورودی درخواست مشاوره بنری هم قرار داده ایم که مشاوره ارسال نشود.
البته در این ماه عزیز بهترین فرصت برای دوست شدن با خدا و رابطه با خالق هستی و عاقبت بخیر شدن هست. اجازه ندهید شیطان این فرصت طلایی را از شما بگیرد. التماس دعا. یاحقّ.
صفحه والدمتفرقه, 5692
نوع محتواآرشیو سوال
کلیدواژه ها
شرح مختصر
کاربر2
تاریخ ایجاد
تاریخ ویرایش2013/07/11