کد25467
آدرس/نام فایل
عنوان(۱۸۵) خانواده خانم مهسا {ژینا} امینی
محتوا
بسم الله الرحمن الرحیم
خانواده خانم مهسا {ژینا} امینی
    
خانواده داغدیده و جوان از دست داده آقای امجد امینی و همسرش: {والدین خانم مهسا امینی}
السلام علیکم
قبل از گفتگویی کوتاه ابتدا درگذشت ناگوار دخترتان مهسا خانم را به شما تسلیت میگویم
    
آقای امجد امینی
البته داغ جوان سخت و تحمل آن قابل بیان نیست و تنها مؤمنان و بندگان خداوند صبوری پیشه میکنند.
در قرآن سوره بقره آیات ۱۵۵ الی ۱۵۷ آمده است:
وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ
وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ.
أُولَٰئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ ۖ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ.
و بی تردید شما را به چیزی اندک از ترس و گرسنگی و کاهش بخشی از اموال و کسان و محصولات [نباتی یا ثمرات باغ زندگی از زن و فرزند] آزمایش می کنیم.
و صبرکنندگان را بشارت ده، همان کسانی که چون بلا و آسیبی به آنان رسد گویند: ما مملوک خداییم و یقیناً به سوی او بازمی گردیم.
آنانند که درودها و رحمتی از سوی پروردگارشان بر آنان است و آنانند که هدایت یافته اند.
چند حدیث از قول آقا رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در زمینه تحمل داغ فرزند:
(‌۱) هرگاه شخص با ایمانی فرزندش را از دست بدهد و او در این مصیبت صبر نماید و راضی به رضای الهی باشد، او از گزند آتش جهنم ایمن خواهد بود.
(۲) خدای متعال می فرماید: هرگاه بنده ای از بندگان خود را بوسیله مصیبتی در جسم اش یا در مالش یا در فرزندش مورد امتحال قرار بدهم و او در برابر این مصیبت صبر و بردباری نماید و شکوه و گلایه نکند، من حیا می کنم از اینکه در روز قیامت او را مورد محاسبه قرار دهم و نامه اعمال او را بگشایم.
(۳) شما در مقابل از دست دادن فرزند.اجر و ثواب خواهید برد.
(۴) پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله و سلم) به مردی که فرزدش را از دست داده بود نامه تسلیت آمیزی ارسال داشتند. در این نامه چنین آمده است:
خدای متعال اجر تو افزون کند و صبر و بردباری را به الهام نماید و به ما و تو توفیق شکرگذاری را عنایت فرماید. جان ما و اموال ما و فرزندان ما موهبتی الهی است که به عنوان امانت در دست ما می باشد. خدای متعال تا وقت معین و اجل مشخصی آنها را در اختیار ما قرار می دهد و سپس در وقت معلوم آنها را از ما می ستاند و خدای متعال به ما دستور داده است که در وقت داشتن نعمت شکر او را بجای آوریم و در هنگام بلا و مصیبت صبر و بردباری را پیشه خود سازیم. بدانکه فرزند تو نعمت و موهبت الهی بود که خدای متعال آن را در اختیار تو قرار داد تا تو با آن مسرور و خوشحال باشی و خدای متعال فرزندت را گرفت و در مقابل آن – چنانچه صبر نمایی و راضی به رضای الهی باشی- به تو اجر و ثواب کرامت می فرماید.
سعی کن تا جزع و بی تابی اجر و ثواب تو را ضایع نسازد. زیرا در این صورت بر فقدان این اجر و ثواب پشیمان خواهی شد و بدانکه اگر بر زیادی ثواب صبر بر این مصیبت آگاهی پیدا کنی. خواهی دانست که این مصیبت کوچک در مقابل آن ثواب بزرگ کم ارزش می باشد و بدانکه جزع و فزع نمودن و بی تابی کردن چیز از دست رفته را بر نمی گرداند و غم و اندوه مقدرات الهی را بر هم نمی زند و لازم است که تأسف تو بر از دست دادن ثواب و اجر باشد، نه بر فقدان و مرگ فرزندت
پدر و مادر داغدیده؛
احادیث ‌و فرمایشات آقا رسول اکرم (‌صلی الله علیه و آله و سلم) بسیار است و فکر کنم همین چند حدیث کافی باشد.
اما مطلب مهمتری که لازم است برایتان بیان کنم این است که:
‌شما حتماً یک خلوت با خود بکنید!!
آقای امینی
ببینید آیا خون بهای یک خانم ولو کشته شده باشد این است که کشور به آشوب کشیده شود؟
آن هم کشوری که انقلاب و نظامش - با زحمات و جانفشانی ها و زندانهای دوران رژیم ستمشاهی و شهادت رادمردان ایمانی، انقلابی و آزاده از تمام اقشار مختلف کشور اعم از: کُردها، تُرکها، لُرها، بلوچ، عَرَب، عَجَم و... - به ثمر نشسته است و دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته است و با تحمّل مشقت تحریمهای ظالمانه آمریکا و اذنابش تسلیم دشمنان خونخوار نشد و اکنون به کوری چشم دشمنانمان در حال تبدیل شدن به یک قدرت بلامنازع جهانی میشود و بواسطه رهبری حکیم فرزانه و بصیرمان امام خامنه ای (مدّظلّه) در حال صعود به قله رفیع عزّت و افتخار می باشد و موجبات وحشت سران ظلم در جهان بویژه غاصبان فلسطین فراهم شده است؛ آیا روا هست به چنین نظام و قدرتی جفا شود؟
آقای امینی
از این پیام رنجیده نشوید و تا آخر با دقّت مطالعه کنید زیرا خیر شما در اجرای پیشنهای است که در پایان به شما داده میشود.
هرچند این آمار دقیق نیست و ممکن است تعداد بیشتر از این باشد اما فقط تا این تاریخ در تهران ۸۵۰ نفر زخمی و سه نفر کشته شده اند.
به نظرم شما از تمام اجر و فضیلت داغ فرزند در پیشگاه الهی محروم شدید. زیرا:
‌اولاً: شما می توانستید با انتشار یک بیانیه از به وجود آمدن فتنه جلوگیری بکنید که نکردید.
 ثانیاً: مطالب ضد و نقیض شما آب به آسیاب دشمن ریخت.
 بر اساس فیلم و صدایی که از شما وجود دارد یک جا اعتراف کردید که ضربه ای به سر دخترتان نخورده و قبلا عمل داشته و نیز گفته اید او بیماری دارد و باید از او مراقبت شود و یک جا هم گفتید که فرزندم هیچ گونه بیماری قبلا نداشته.
ثالثاً: ‌شما باید با صدای خودتان حسرت یک مصاحبه علیه کشور را به دل دشمن می گذاشتید اما به عکس دشمن را شاد و دوستان را ناراحت کردید و لذا کشور به آتش کشیده شد.
ببینید چه کسانی پشت سر شما مثلاً به حمایت از شما ایستاده اند و جگرشان مثلا از داغ فرزند شما کباب شده است.
(۱) آمریکا
(۲) اسرائیل
(۳) منافقین
(۴) اراذل و اوباش
(۵) احزاب و گروههای جدایی طلب
(۶) کسانی که میخواهند کشور را تکه تکه کنند

آقای امینی
یقین داشته باشید حتی یک نفر از این ها دلشان برای فرزندتان نسوخته است
برخی از زنان بی حیایی که به بهانه حمایت از دختر شما کشف حجاب کردند {‌چون روسری به سرشان زیادی بود و اصلاً روسری به سرشان میخندید} و اینان حتی به کشف حجاب شان افتخار کردند و اشک تمساح برای دخترتان ریختند.
مدیران و مسئولان و سلبریتی هایی که در بخشهای مختلف کشور لایق مدیریت، مسئولیت، اجرا، بازی و... نبودند ولی فکر کردند با این توطئه و فتنه؛ نظام ساقط میشود و خواستند جای پای خود را در ‌- به اصطلاح نظام بعدی که در توهم تشکیل آن ناگهان قرار گرفتند - باز کنند و آنجا گُل بزنند و آنجا سریال طنز و غیر طنز بسازند و آنجا مسؤولیت یا وزارت یا مدیریت اجرایی دریافت کنند و آنجا بساط رسانه ای خود را پهن کنند و آنجا فعال سیاسی شود و پس از مدتی که منافعش در تشکیل گروه مخالف و اپوزیسیون ضد نظام است
آقای امینی
یقین داشته باشید حتی یک نفر از این ها دلشان برای فرزندتان نسوخته است
زنان رذلی که به بهانه حمایت از دختر شما کشف حجاب کردند و حتی به کشف حجاب شان افتخار کردند و اشک تمساح ریختند.
مدیران و مسئولان و سلبریتی هایی که در بخشهای مختلف کشور لیاقت و ارزش مدیریت و مسئولیت و اجرا و بازی نداشتند ولی فکر کردن با این توطئه و فتنه؛ نظام ساقط میشود و خواستند جای پای خود را در ‌ به اصطلاح نظام بعدی که در توهم تشکیل آن ناگهان قرار گرفتند باز کنند و آنجا گُل بزنند و آنجا سریال طنز و غیر طنز بسازند و آنجا مسؤولیت یا وزارت یا مدیریت اجرایی دریافت کنند.
امیدوارم خیّرینی شجاع پیام حقیر را به خانواه مهسا امینی برسانند.
صفحه والدمطالب روزانه, 4313
نوع محتوا
کلیدواژه ها
شرح مختصر
کاربر2
تاریخ ایجاد
تاریخ ویرایش2022/12/16