کد13521
آدرس/نام فایل
عنوان(۶۵) پیام سایت انهار به رئیس شبکه فتنه گر فدک
محتوا

بسم الله الرحمن الرحیم

همیشه و از صغر سنّ علاقه مند به روحانیت، علماء و مراجع عظام شیعه بوده ام و زمانی هم که برخی از عالمان و مراجع!! با نظام مقدس جمهوری اسلامی ضدیت کردند! حمل بر صحّت و نظر شخصیشان میدانستم اما وقتی نام یاسرالحبیب (رئیس شبکه فتنه گر فدک) را شنیدم و با عقاید موهن و سطحی ایشان آشنا شدم از کسانی که امثال یاسرالحبیب را تقویت میکنند و حرکات جاهلانه او را توجیه میکنند و او را در آغوش حمایت خود پناه میدهند در شگفت شدم!!! اینان اجازه میدهند شیخی فرومایه و جاه طلب، بدون مبانی علمی با پشتگرمی دشمنان قسم خورده اسلام (انگلیس و یهود و...) اسلام را کودکانه توضیح دهند و تعریف کنند!!! و حتّی جرأت فتوا دادن هم پیدا کند و جهال و مغرضان و معاندان نیز برایش آفرین بگویند و سوت و کف بزنند و به گفتار سخیفش تشویقش کنند!!!

اما سـؤالاتم از جناب شیخ یاسر:

1- آیا جناب شما که اینهمه بی پروا جرأت به جسارت به علماء و مراجع عظام شیعه دارید یعنی عقیده دارید سایه دولتمردان کفر مانند انگلیس، آمریکا، و غرب و مزدورانشان در منطقه برایتان ابدی و موجب عزّت خواهد بود؟

2- چگونه قبول میکنید زیر پرچم انگلستان تبلیغ دین اسلام و مذهب شیعه!! کنید؟ و آیا دین و شیعه ای که زیر پرچم این اربابان تبلیغ شود ظلم ستیز و کفر ستیز میشود؟

3- آیا کشور و رهبر معظم اما مظلوم انقلاب اسلامی ایران مستحقّ این همه هتاکیهای زشت و بیشرمانه و وقیحانه شما هستند؟

4- آیا مرجع تقلید شیعه؛ یعنی فقط همان کسی که شما بدون تأمّل و دانش قبولش دارید؟ اگر بنابود همه به قول جاهلانه شما مقلّد شخص مورد علاقه شما که عموی همسرتان میباشد میشدند!! آیا اکنون در سر هر خانه و حسینیه ای جمله «یاحسین» با پارچه بافت انگلیس و لندن نوشته نمیشد؟

5- آیا واقعاً فحاشی و هتاکی های شما و پدرزن بی ادبتان به مراجع عظام شیعه!!! مورد رضای امام زمان (علیه السلام) هست؟
به جنابتان توصیه میکنم، قبل از مرگ خوار کننده بخود آئید و بیشتر از این آب به آسیاب دشمنان سنگدل و قسی القلب اسلام نریزید و باعث فتنه و فساد علیه شیعه و گرفتاریشان نشوید.
والسلام علی من اتبع الهدی

پیام ادامه دارد.

صفحه والدمطالب روزانه, 4313
نوع محتوا
کلیدواژه ها
شرح مختصر
کاربر2
تاریخ ایجاد
تاریخ ویرایش2022/09/30