دست قوی شیطان (نامه وارده)

بزرگ نمایی کوچک نمایی
  
سوال باسلام
من در شهری دانشجو هستم و در خانه عموی خودم زندگی می کنم . زن عمو حجاب و پوشش خود را در مقابل من رعایت نمی کنه و در این مدت یک سالی که من دانشجو هستم و با آنها زندگی می کنم بار ها ... می شم و دلم می خواد با وی ... برقرار کنم . زن عمو هم به من علاقه داره و...
البته وقتی جلوی تلویزیون می شینیم و برنامه های ماهواره رو می بینیم این ... بیشتر میشه . البته عموم بیشتر اوقات دیر وقت به خونه می یاد و من و زن عموم با هم تنها می شیم . من 24سالمه و زن عموم 45 سالشه و البته یک پسر داره که ازدواج کرده و دو دختر هم که بیشتر وقتها بیرون هستند.  جدیدا" این ...  بیشتر شده اما تا الان هیچ رابطه ... نداشتیم .
البته ... بیشتر شبیه مادر و فرزنده ...  من چه کارکنم؟
مرجع تقلید: حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (مدظله)
جواب از خواندن نامه شما بسیار متاثر شدم و از اینکه حمیّت و مردانگی و نمک شناسی و حفظ حرمت رحم از بین رفته است و جامعه تا این حد آلوده شده است بسیار غصه دار شدم.
البته نباید از مطالبم که حتما تلخ و ناگوار است ناراحت شوید و اگر ناراحت شوید توجیه اخلاقی ، منطقی، شرعی، وجدانی و عقلی برای ناراحت شدن وجود ندارد زیرا در رفتارهای شما چند اشکال اساسی و بزرگ و حرام وجود دارد:
1- اگر تحصیل شما در آنجا با این همه حرام و انبوه این همه گناه فراهم می شود بر شما واجب است از چنین تحصیلی دست بکشید زیرا در چنین تحصیلی خیری برای کشور اسلامی و شیعه ایران که هر ساله در محرم و صفر و ایام فاطمیه پرچم های سرخ و سیاه و پرچم های تلاوت قران و تفاسیر و پرچم های معارف اسلام و روضه و توسل نصب می شود وجود ندارد.
کشور ما به نام آقا صاحب الزمان است و تعلق به بی بی دو عالم فاطمه زهرا و زینب کبری علیهم السلام دارد . ورزشکار و وزنه بردار ما در میدان مبارزه با حریف خود با پوشیدن زیرپوشی که نام مقدس یاابالفضل العباس نوشته شده برنده می شود اما جوانی به زن عموی خود که جانشین مادر است با تحریکات شیطانی تحت تاثیر قرار می گیرد و سپس به خواست دشمن یعنی شیطان که :« زین لهم سوء اعمالهم» گناهش را توجیه می کند و می گوید: من و زن عمو که بغل یکدیگر می خوابیم و همدیگر را به اغوش می کشیم و می بوسیم مانند حس مادر و فرزند داریم.! (چرا خودتان را فریب می دهید)
کدام مادر هر شب در آغوش پسرش می خوابد؟!
1- در حالی که اسلام نگاه با لذت به نامحرم را روا نمی دارد اما شما به نامحرم نگاه می کنید در حالی که پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم می فرماید: نگاه به نامحرم تیری از تیرهای شیطان است که هر کس از خوف خدا ان را ترک کند خداوند حلاوت ایمان را به او بچشاند.
و نیز می فرماید: کسی که نامحرم را ببیند [وبه خاطر آنکه به گناه نیفتد و نگاهش با لذت نباشد] چشمان خود را به زمین بیندازد و ببندد یا به طرف آسمان بلند کند پاداشش آن است که خدای سبحان در بهشت حورالعین را به او تزویج فرماید.
اما شما در خانه عمو!! نمک می خورید و سر سفره عمو نشسته اید و چشم خود را ازنگاه حرام پر می کنید. و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم می فرماید: «کسی که چشم خود را از نگاه به حرام پر کند در قیامت میخ هایی آتشین به چشمانش فرو کنند و او را در صحرای محشر نگه دارند و پس از تمام شدن حساب خلائق او را وارد جهنم می کنند»
2- در حالی که لمس نامحرم جایز نیست و پیامبراکرم صلی الله علیه وآله وسلم می فرماید: برای هر عضوی از اعضای انسان حظّی از زنا وجود دارد شما دست خودرا به زنا آلوده می کنید و به بدن نامحرم می کشید و همین گناه برای زن عموی خیانتکار شما وجود دارد که سر سفره همسر نشسته ، نان همسر می خورد ولی به همسر خیانت می کند و مهر و نوازشی را که باید نثار همسر کند با خیانت به همسر نثار بیگانه می کند.
شما قضاوت کنید چنین تحصیلی چه خیر و برکتی می تواند برای جامعه داشته باشد و نفس هایی این گونه آلوده چه آثار وخیمی می تواند در جامعه داشته باشد؟ در حالی که اگر فردی با افکار آلوده و زنای ذهن و فکر!! و چشمانی الوده به زنا و دست هایی خیانت کننده با ناموس مردم!! بخواهد در جامعه به خدمت کند آن خدمت او را ملکوتی می کند یا ناسوتی؟؟؟ زمینی می کند یا آسمانی؟؟؟ خدایی می کند یا شیطانی؟؟؟
3- عقل و شرع و نصایح بزرگان اخطار و هشدار می دهند که ابزار فرهنگی دشمن برای غارت ایمان و مبارزه با دین و اسلام و نابود کردن جوانان مسلمان در کارند و متاسفانه اینترنت و ماهواره و سایر شبکه های فساد همه و همه دست در دست یکدیگر برای منزوی کردن آحاد جامعه اسلامی پرحجم فعالیت می کنند و شما با همسر عمویتان روبروی صفحه آلوده تلویزیون قرار می گیرید و پس از دیدن فیلم ها و برنامه های تحریک کننده ماهواره، تمام وجود خود را از وساوس شیطانی پر می کنید و دست به سر و گوش یکدیگر می کشید و ان گاه شهوت و هوس و پلیدی را رنگ مهر و محبت مادری معنا و تفسیر می کنید و به قول خودتان پس از این همه در کنار یکدیگر خوابیده و به خیانت و جنایت خود را سرگرم می کنید و لابد هنگام نزدیک شدن آمدن عموی بیچاره!! دست از گناه می کشید و خود را آماده استقبال از خیانت شده فلک زده می کنید!!
آیا جوابی برای وجدان خود دارید؟!!!
بنا نداشتم به نامه های مشاوره پاسـخ دهم زیرا فعلا فرصت برای پاسـخ مشاوره علیرغم فعالیت زیاد و حجم اشتغال وجود نداشت اما نتوانستم از این گناه عظمی به راحتی بگذرم و بگویم فرصت برای پاسـخگویی نیست. اما به شما سفارش می کنم :
اولا: از نصایح پدرانه و دلسوزانه بنده حتما رنجیده خاطر نشوید .
ثانیا: از این همه گناه و معصیت و جنایت دست بکشید و اگر تحصیلتان به این قیمت است حتی ترک تحصیل به شما واجب است چون مقدمه عمل مباحی حرام باشد ان عمل نیز بالتبع حرام می شود.
از معصیت های خود هر دو نفرتان توبه و استغفار کنید و البته بدانید که خدای مهربان که آمرزنده گناهان ما می باشد اغوش رحمتش به سوی ما باز است و اگر صادقانه و پشیمان شده از معصیت ها توبه کنیم ما را به خود می پذیرد و توبه ما را قبول می فرماید.
به جای نگاه کردن به شیشه تلویزیون و دیدن شبکه های غیر مجاز ماهواره، چشم های خود را توبه دهید و کفاره گناهانتان را با دیدن صفحات نورانی قرآن و گنبد و گلدسته های حرم های خدا و اولیاء دین علیهم السلام بپردازید.
البته این نکته را هم بدانید که براساس سنت الهی که در حدیث آمده :«کما تدین تدان» هر چه کنید به خود کنید و قطعا و حتما و یقینا جنایاتی که علیه عمو شده و ایشان نفهمیده فردا علیه شما می شود و شما نخواهید فهمید. مگر اینکه توبه و استغفار کنید و خدای ناخشنود را از خود خشنود سازید.
تقوا پیشه کنید و گوهر عفت خود را رایگان هدر ندهید. یاحق


  

پاسخ به احکام شرعی