آیا تحریک تلفنی همسرم استمناء هست؟

بزرگ نمایی کوچک نمایی
سوال سلام.دختری 22سالم.با نامزدم(با هم محرمیم)تلفنی راجع به sexحرف میزنیم.وقتی حرف میزنیم نامزدم روشکم و الت تناسلیش میخوابه و وقتی با صدای من خیلی تحریک میشه و بهش فشار میادهمین طور که من حرف میزنم خودش رو به زمین فشار میده و ارضاء میشه.این کار گناهه؟خودارضایی محسوب میشه؟نمیخوام واسم راجع به خودارضایی توضیح بدن فقط واضح و روشن بگین خودارضایی هست یا نه؟
مرجع تقلید: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله)

جواب در صورتی که با اذن پدر به یکدیگر محرم شده اید و عقدانجام شده است سخنان تحریک امیز و عاطفی و احساساتی که بین شما رد و بدل شود اشکالی ندارد.
در صورتی که پس از رد و بدل کردن مطالب عاطفی و عاشقانه و تحریک آمیز رطوبتی از شماها خارج شود آن رطوبت منی نیست نجس نمی باشد و غسل ندارد.
ولی اگر آن رطوبت با شهوت (یعنی در اوج لذت) از شماها خارج شود و پس از آن ارضا شوید یعنی به ارگاسم برسید، ان رطوبت منی است و غسل دارد
و اگر رطوبتی خارج شود ولی ندانید که با لذت جنسی خارج شده است یا در اوج لذت جنسی، وظیفه ای ندارید.
اما اگر هنگام صحبت کردن با یکدیگر کسی با خود بازی کند و با دست خود آنچنان خود را تحریک کند که منی از او خارج شود این کار استمنا و حرام و از گناهان کبیره است و کاری که نوشته اید همسرتان انجام می دهد این کار از قبیل استمنا و کار حرام است. یاحق



  

پاسخ به احکام شرعی