انهار
انهار
مطالب خواندنی

چرا ازدواج برای امثال ما رقم نمی خورد؟؟

بزرگ نمایی کوچک نمایی
سوال سلام ، خدا قوت حاج آقا - من دیر پیداتون کردم منظورم سایتتونه دلم میخواست به مشاوره ادامه میدادید والا ثواب داشت آخه ما با کی مشاوره کنیم شما خیلی خوب جواب میدادید ، اگر هم وقت نمیکنید بدید یکی دیگه بار گذاری کنه تو سایت من دارم افسوس میخورم چرا تازه با سایتتون آشنا شدم ، من یه سوال دارم دیگه مزاحم نمیشم اگه میشه جواب بدید لطفا : من خوانواده ی سختگیری دارم خودم هم مقید با حجاب و با نامحرم کاری ندارم حتی تو کلاس ، ولی بعضیا ر ودیدم دوست شدند با جنس مخالف زنا کردند با بدترین حجاب هم تو جامعه میگردن بعد یکسال نشده الان عروسی گرفتن و خوشبختن البته تو سایت کلوب با هم آشنا شدن همه ی عکساشون هم اونجا هست حتی عکسای عروسی بدون حجاب روهم تو دید عموم گذاشتن حالا من و خواهرام و بعضیای دیگه که زیادی تو بوقچه پیچیده شدیم موندیم تو خونه داریم پوسیده میشیم بخدا دارم به همه ی اعتقاد هامون شک میکنم این یعنی چی ؟ چرا زندگی اونا که زنا میکنن روزه میخورن بیحجابن بعد هم لابد توبه میکنن میرن بهشت ما هم خسره الدنیا والاخره هستیم دیگه لابد اینه دیگه بخدا دارم دیوونه میشم چرا اونا توبه کنن پذیرفته میشه پس ماهم بریم مثل اونا بشیم شاید زندگی به ماهم رو کنه ؟

جواب دخترم البته در فضای بسیار خراب امروزه و شرایط سخت و پیچیده فرهنگی که دشمنان اسلام ایجاد کرده اند و تا عمق قراء و قصبات پیشروی نموده اند بعید نیست که حتی دختران عزیز و مومنمان به ارزش و اهمیت خود به دیده حقارت نگاه کنند و چادر و حجاب را که زنان و دختران ما را همچون نگینی ارزشمند در بر می گیرد به بوقچه تعبیر کنند!!
چنین مطالبی حتی از مومنانی همچون شما نباید سر بزند.
دخترم ظاهر عبارتم تلخ و سوزنده است ولی اگر به عمق آن بیندیشی مرهمی بر دلهای پر آلام است و این به ان خاطر بیان کردم که خدای ناکرده خود را که همچون اولیاء دین خصوصا بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حصار حجاب محدود نموده اید به دیده حقارت ننگرید زیرا شما تنها خود را در آینه می بینید که دختری باحجاب ...
ولی دشمنان شما را در برابر خود مانند قله های سربلند مستحکم کوهی که مانع فتح قلعه های ارزش و اخلاق می بینند می دانند.
دخترم از نوشتن چنین عباراتی حتما استغفار کنید زیرا هرزگی هرزه پیشگان حسرت ندارد بلکه بودن خود چون مرواریدی نورانی در هاله حجاب را باید سربلندی بدانیدو به ان افتخار کنید.
بسیاری از دختران ارزشی دین همچون تالی تلو فاطمه زهرا سلام الله علیها یعنی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در تجردشان باقی ماندند تا روح به ملکوت سپردند و در جوار بارگاه رحمت الهی آسوده آرمیدند و اینک قبر شریفشان زیارت امثال شما پاکان و خوبان است در حالی که همانانی که شما ظاهرا با حسرت از انها یاد می کنید آبشخورشان در ساحل بی بند و باری و لب دریاهای فساد است و شما خود قضاوت کنید تفاوت رهتان از کجاست تا کجا.
وانگهی شما پایان ماجرای کسانی را که ظاهر کوتاه مدت آنان را می بینید در کنار پایان ناخوش زندگیشان قرار دهید که کسی که لذت از گناه چشید زقوم جهنم به جان خرید و وجود سراسر آلوده به شهوتش دنیای اطرافش را به منجلاب گند و فساد تباه نمود .
در حالی که آبشخور دختران محجبه و ارزشی ما مساجد و محراب و اماکن مقدس و نورانی و بارگاه ملکوتی رب العالمین است.
شما کسانی هستید که با دیدن تابوت دربر گیرنده استخوانی چند از شهید گمنام اشکتان جاری می شود در حالی که هرزه پیشگان با قرار گرفتن در مجالس ننگین پارتی و فساد گندشان عالم گیر می گردد.
دخترم حجاب و عفت و پاکدامنی افتخار است (ازدواج را به عهده خدا بگذار تا چه برایتان رقم خورد)
بی حجابی و تن دادن به لانه های فساد و زنا و هم آغوشی با جنس مخالف و انجام اعمال ننگین ننگ مومنان است و این چیزی است که شما نمی خواهید ولی پلیدان را راضی می کند و شما از ان فراری هستید.
دخترم امشب شب قدر است از خدا انچه را که مصلحت می داند بخواهید. التماس دعا. یاحق



  

 
پاسخ به احکام شرعی
 
موتور جستجوی سایت

تابلو اعلانات

 




پیوندها

حدیث روز
بسم الله الرحمن الرحیم
چهار پناهگاه در قرآن
   
أَبَانُ بْنُ عُثْمَانَ وَ هِشَامُ بْنُ سَالِمٍ وَ مُحَمَّدُ بْنُ حُمْرَانَ عَنِ الصَّادِقِ (علیه السلام) قَالَ:
عَجِبْتُ لِمَنْ فَزِعَ مِنْ أَرْبَعٍ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى أَرْبَعٍ
(۱) عَجِبْتُ لِمَنْ خَافَ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا فَانْقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ لَمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ
(۲) وَ عَجِبْتُ لِمَنِ اغْتَمَّ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ
(۳) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ مُكِرَ بِهِ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- وَ أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبادِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- فَوَقاهُ اللَّهُ سَيِّئاتِ ما مَكَرُوا
(۴) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ أَرَادَ الدُّنْيَا وَ زِينَتَهَا كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- إِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْكَ مالًا وَ وَلَداً. فَعَسى‏ رَبِّي أَنْ يُؤْتِيَنِ خَيْراً مِنْ جَنَّتِكَ وَ عَسَى مُوجِبَةٌ
    
آقا امام صادق (عليه السّلام) فرمود: در شگفتم از كسى كه از چهار چيز مى‌هراسد چرا بچهار چيز پناهنده نميشود:
(۱) شگفتم از آنكه ميترسد چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل« حَسْبُنَا اَللّٰهُ‌ وَ نِعْمَ‌ اَلْوَكِيلُ‌ » خداوند ما را بس است و چه وكيل خوبى است زيرا شنيدم خداى جل جلاله بدنبال آن ميفرمايد:بواسطۀ نعمت و فضلى كه از طرف خداوند شامل حالشان گرديد باز گشتند و هيچ بدى بآنان نرسيد.
(۲) و شگفتم در كسى كه اندوهناك است چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل:« لاٰ إِلٰهَ‌ إِلاّٰ أَنْتَ‌ سُبْحٰانَكَ‌ إِنِّي كُنْتُ‌ مِنَ‌ اَلظّٰالِمِينَ‌ » زيرا شنيدم خداى عز و جل بدنبال آن ميفرمايد در خواستش را برآورديم و از اندوه نجاتش داديم و مؤمنين را هم چنين ميرهانيم.
(۳) و در شگفتم از كسى كه حيله‌اى در بارۀ او بكار رفته چرا بفرمودۀ خداى تعالى پناه نمى‌برد« وَ أُفَوِّضُ‌ أَمْرِي إِلَى اَللّٰهِ‌ إِنَّ‌ اَللّٰهَ‌ بَصِيرٌ بِالْعِبٰادِ »:كار خود را بخدا واگذار ميكنيم كه خداوند بحال بندگان بينا است)زيرا شنيدم خداى بزرگ و پاك بدنبالش مى‌فرمايد خداوند او را از بديهائى كه در بارۀ او بحيله انجام داده بودند نگه داشت.
(۴) و در شگفتم از كسى كه خواستار دنيا و آرايش آن است چرا پناهنده نميشود بفرمايش خداى تبارك و تعالى(« مٰا شٰاءَ اَللّٰهُ‌ لاٰ قُوَّةَ‌ إِلاّٰ بِاللّٰهِ‌ »)(آنچه خدا خواست همان است و نيروئى جز به يارى خداوند نيست)زيرا شنيدم خداى عز اسمه بدنبال آن ميفرمايد اگر چه مرا در مال و فرزند از خودت كمتر مى‌بينى ولى اميد هست كه پروردگار من بهتر از باغ تو مرا نصيب فرمايد (و كلمۀ:عسى در اين آيه بمعناى اميد تنها نيست بلكه بمعناى اثبات و تحقق يافتن است).
من لا يحضره الفقيه، ج‏۴، ص: ۳۹۲؛
الأمالي( للصدوق)، ص: ۶؛
الخصال، ج‏۱، ص: ۲۱۸.


کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال محفوظ و متعلق به حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن بنی هاشمی خمینی میباشد.

طراحی و پیاده سازی: FARTECH/فرتک - فکور رایانه توسعه کویر -